Dom mindig is rajongott a Nissanokért. Egy Altima után átült a 2011 Maxima volánja mögé, de úgy érezte, szüksége van egy sportosabb gépre. A 370Z pedig tökéletesen megfelelt elvárásainak. Sportos és lapos. Valami ilyesmi lebegett a szeme előtt. A forma alapból kínálja magát, de ezt is meg lehet bolondítani egy widebody szettel. Egy komplett AimGain kit került az autóra, az első lámpákat a Oneighty NYC alakította át egyedileg és ledezést is kapott. Hátul EVO-R köd és féklámpa került beszerelésre, majd ezután jöhetett az egyedi Marina Blue fantázianevű fényezés. A széles bódé alá, széles kerék is dukál. A háromrészes  Work Meister S1-ek elöl 12x19 ET-40, míg hátul 14x19 ET-53 méretekkel bírnak és Toyo R888 gumik lettek rájuk erőszakolva. A megfelelő magasságról AirRex és Airlift elemekből álló levegős rendszer gondoskodik, SPL camber kittel kiegészítve. A csomagtartó pedig teljesen egyedi beépítéssel lett gazdagabb. Ha már a beltérnél járunk, meg kell említeni a karbon kormányt aminek csapott az alja, a Bride Euroster bőrüléseket Takata Drift III övekkel, a Tommy Kaira váltógombot és a különböző karbon takarókat és elemeket a műszerfalon és ajtón. A motor környéke sem maradt érintetlen. Motordyne kipufogórendszer, égetett titán végekkel, Motordyne leömlők, és szintén Motordyne szívósor került beszerelésre Stillen légszűrőkkel és olajhűtővel. Az EVO-R karbon motor és hűtőburkolat mellé fényezett alkatrészek és Z1 motorháztető teleszkópok társulnak. Ilyen egy perfekt 370Z! És hogy mik a további tervek? Dom egy feltöltőt még ráaggatna a motorra, hogy teljes legyen az öröm. Véleményem szerint ez hamarosan meg is fog történni. Még több képért KATT IDE!