Venni egy E46 sedant, nem túl nagy feladat. Mit tesz az átlagos BMW tulaj? Valami gyári felnit aládob, esetleg picit leülteti és vidáman suhan a 20d-vel. Aztán van a bátrabb fajta. Ő már állítható futóművel dolgozik, valami szélesebb felnit választ peresebb gumival, beszerzi az M kiegészítőket és úgy csinálja végig a szezont. Csak benzines jöhet szóba és hangosnak kell lennie köbcentitől függetlenül. Azért ennyire nem szélsőséges a helyzet, de az biztos, hogy kevesen vállalnak el durvább megoldásokat. Pár éve felbukkant egy keményebb négyajtós 46 Amerikában, amire a tulaj, saját maga készített megadurva lökösöket, koptatót, diffúzort, késeket és megspékelte egy bitang nagy szárnnyal. Természetesen a hithű Bimmer fanok kitagadták és keresztre akarták feszíteni, de amikor az autó a nagyobb oldalakon sikert könyvelt el, egyből meglágyultak és többen még követni is akarták, kisebb-nagyobb sikerrel. Persze ettől még a clean és gyári hatású építések nem tűntek el és továbbra is többen választják azt a stílust, de néha azért felbukkan egy-egy olyan példány, aminek gazdája nyitottabb és bevállalósabb a többieknél. 

Ilyen srác Dimitrij is. Valami olyat akart összehozni, ami nem jön szembe vele túl gyakran. Persze most lehet pampogni, hogy akkor választott volna másik típust, amiből kevesebb van, de ezen inkább lépjünk túl és fókuszáljunk az autóra! Szemből teljesen olyan mint egy "átlagos" 46. M3 lökhárító, az autó porig lerakva, talán a visszapillantók lógnak ki a sorból, legalábbis én a gyári 46 tükröket jobban odaillőnek gondolnám, de ez igazából mellékes. A fitment brutális! A kerekek tökéletesen állnak és még mindig csak szemből láttuk a gépet! Ekkor már tiszta, hogy airride dolgozik az autó alatt. Tovább haladva még mindig semmi igazán durva dolgot nem látunk. A hátsó kerék is úgy áll ahogy a nagykönyvben meg van írva. Ekkor viszont felfogjuk, hogy ez nem egy 8,5-10" széles kombó! Az RH XD görgők tekintélyes peremekkel lettek szerelve. Elöl 3,75 hátul 5,75-ös paraméterekkel rendelkeznek. Ha eddig valaki csak hümmögött volna magában, akkor elárulom, hogy elöl 11,5x18 hátul pedig 12,5x18-as felnik feszítik szét a járatokat. Ezekre a felnikre 215/35 és 245/35-ös kaucsukokat húztak, amiknek hála megvan a feszülés és a peremre tökéletesen rá tud ülni a bódé. Miután mindenki felfogta a felnik méreteit, jöhet az autó hátulja. Nincs rajta lökhárító! Az egy dolog, de helyette egy ütközőcsővet találunk és egy bitnag nagy hátsó diffúzort és a csomiajtóra felszegecseltek egy "kacsafarok" szárnyat is, amolyan Rocket Bunny stílusút. Talán ez az egyetlen része az autónak, amit sokan nem fognak megérteni, de ha nem megy, ne is erőltesse senki! Kiégeti a retinát, a márka iránt rajongók pedig szétköpködik a fórumokat, miközben a 8" széles, gyári magasságú, szürke változatokból osztják az észt. Az Oroszok nem viccelnek. Rengeteg olyan építést láttunk már, ahol teljesen értelmetlen dolgokat művelnek az autókkal. Elég csak a föld alá ültetett Ladákra gondolni, amikkel még deszkák segítségével sem lehet átmenni a fekvőrendőrökön. Ez a 46 odab@sz. Nincs rá más szó. Biztosak lehetünk benne, hogy nem ez a végleges kinézete Dimitrij autójának. Lesz ez még versenyköntösbe bújtatva! 

Kattintsatok IDE ha több képet szeretnétek látni! 



 

 

Forrás: True Fitment