Az E36 eljutott arra a szintre, amire korábban az E30. Népszerű lett az építők között és folyamatosan emelkedik az ára. Ma már egy hathengeres kupéért, ami ráadásul szép állapotban van, elég sokat kérnek a piacon. Persze nem csak azok vesznek 36-ot, akik minőségi autót szeretnének faragni a típusból, hanem sajnos az igazi "hülyegyerekek" is. Ők azok, akik a Tesco parkolóban erőlködnek a 316-al. Akik nem bírnak magukkal, és mindenhol meg akarják mutatni mennyire kemények és igazi drift királyok, csak még nem fedezték fel őket. Alapvetően nem nehéz hozzájutni egy lerúgott hármashoz, aztán miután kiélték magukat rajta, jön a felismerés, hogy a javításokra nem maradt már pénz. Ez mondjuk a legrosszabb forgatókönyv és ez a jelenség nem csak a BMW-s arcokra jellemző. Szerencsére azonban vannak olyanok, akik tényleg értik a dolgukat és jó ízléssel vannak megáldva. Ilyen Ed is, aki nem egy kupét kezdett el átalakítani, hanem egy touringot. (Igen, touring. Nem kombi! Erre érzékenyek a rajongók. kacsint)
Az átalakítás jelen esetben szó szerint értendő, mert az autó eredetileg kék volt és 1,8-as szívvel rendelkezett. Korábban letisztultabb volt a megjelenés. Krémszín, egyedi 3 részes felnik, airride, AC Schnitzer lökhárító. 2016 végére ez "kicsit" megváltozott. A krém színt Cherry Red-re változtatta. Csakúgy mint korábban, most is saját maga fényezte az autót. A Schnitzer lökhárítót M3 darabra cserélte. A hátsó már eleve M-es volt, de most még felkerült rá egy Fancywide diffúzor is, amibe F1 stílusú féklámpa is került. A hátsó rész érdekessége még a gigantikus hátsószárny, ami egészen alul van rögzítve. Az autó szélesítve is lett, egyedi szegecselt ívekkel, a géptető pedig gyorszárat kapott, hogy könnyebben lehessen lekapni. Az olyan apróságok, mint a Motorsportos kilincsek, az M3 tükrök vagy az M3 díszlécek megmaradtak. Amikor nincs fent a géptető elénk tárul az erőforrás is. Ugye eredetileg 4 hengeres 1.8-as hajtotta a gépet, de ez mára már 6 hengeres 3 literes M3 motorrá változott, amire karbon airbox és komplett Scorpion kipufogórendszer lett még felszerelve és mindez egy teljesen kipucolt motortérbe lett beejtve. A futómű környékén is történtek változások. Az M3 fékek már a krémszínű időszakban is a kocsin voltak, csakúgy mint az Airlift levegős futómű. A felnik egyedi 3 részesek. Az elöl 11, hátul 12x17-es görgők, gyári BMW felni közepet kaptak. Ezekre az úthengerekre 235/40 és 255/40-es Toyo R888 semi slick gumikat húztak. A beltérben komplett M Sport bőrbelsőt találunk, E46 M3 alcantara kormányt, karbon M Sport váltógombot. 
Ahhoz képest, hogy milyen visszafogott volt a gép korábban, mostanra igazán megosztóvá vált. Még több képet IDE KATTINTVA találtok. 






 

 

Forrás: Fast Car