Mivel manapság a csapból is a stance-be vágott gépek folynak, ezért néha külön öröm, ha egy igazi pályagépről is írhatok. Ez a Nissan nélkülöz minden feltűnést. Legalábbis ha a külsőt vesszük alapul. Bár a hátsó szárny mérete nem mondható visszafogottnak, az első koptató és a replika Nismo Z-tune sárvédők nem adnak okot a meghökkenésre.

A 11x18-as Rays Volk Te felnik is megszokottak a japó gépeken. Ezekre 295-ös Yokohama gumikat húztak. A felnik mögött, elöl 6, hátul 4 dugattyús AP Racing fékeket találunk a hozzátartozó tárcsákkal, amik elég jól kitöltik a kerekek mögött a helyet.

A géptető alatt az Auto Gallery Yokohama által összerakott motort láthatjuk. A kazánteret kipakolták és csak a legszükségesebb elemek maradhattak, ráadásul igen látványos környezetben. A különböző műanyagok, a fogaskerekek látványa, illetve a turbó vagy a hegesztések igazi orgiát nyújtanak a szemnek!

A beltérben is spártai a helyzet, de milyen lehetne ha egyszer a legjobb köridő elérése a cél? Egyedül az aktókárpitok és a műszerfal maradt az autóban, utóbbi sem gyári állapotban. A kiegészítő műszerek ugyanis középen kaptak helyet. A Bride ülések és Sabelt övek mellett a csövezést érdemes még megfigyelni!




 

Forrás: Speedhunters