A Rat stílust sokan szeretik félreértelmezni itthon. Nem fogok okoskodni, de alapvetően azt nevezzük Rat-nek, ami kívülről elég bánatosan, elhasználtan néz ki, viszont a pusztulat külső alatt, komoly technikai háttér lapul. Éppen ezért a "szaladjunk ki a fészerbe és akasszunk mindent amit csak találunk" jellegű "építések" nem nevezhetőek Rat-nek. Persze ilyenkor jönnek a megfejtések és a különböző megmagyarázások, de maradjunk annyiban, hogy amit most a képeken látunk, ezerszer patkányabb, mint bármelyik szétcseszett gép, amik a különböző csoportokban előkerülnek. Más kérdés, hogy ki-hogyan tud azonosulni velük, de ez a bejegyzés nem erről fog szólni. 

Szóval adott egy ember, akinek az a munkája, hogy egész nap csillogóra polírozza mások gépét. Reggeltől-estig, a legapróbb részletekre is odafigyelve szépíti idegenek autóját, hogy aztán azok büszkén pózolhassanak. Nem csoda hát, hogy Simon, nem ilyen irányba akarta elvinni autóját. A kettes Golf nagy szerelem volt Simon számára. Mindenképp akart egyet. Az első lökést lengyel barátjának VR6 turbója adta meg számára. Jelenlegi kettese eredetileg 1.3 CL volt. Amikor megvette, se ülések, sem műszerfal nem volt benne. tulajdonképpen csak egy váz volt. A külső nem volt sokkal jobb állapotban mint ahogy a képeken látjuk és Simon úgy döntött, nem is fog ezen változtatni. A legnehezebb rész talán az volt, hogy a semmiből kellett újraépíteni, A legkönnyebb viszont a futómű és a felni "beszerzése" volt, amihez csak a garázsig kellett menni, egy korábbi projektnek köszönhetően. A KW V2 gátlókra épített levegős rendszer, két darab Viair V80C kompresszort, pótkeréktartályt és V2 vezérlőt tartalmaz. 4 dugattyús Porsche fékek lettek felszerelve elöl, míg hátul MK4 GTI hátsó fékek kaptak helyet. A tengelyek végeire OZ Futura felnik lettek felcsavarozva, elöl 9,5x17, hátul 11x17-es méretben! 

Az 1,3-as motorhoz felesleges lenne ekkora fékeket felszerelni, de mint a címben is olvashatjátok, van egy meglepi a kékre kifújt motortérben. Ez pedig nem más mint egy 1,8T szív, amit kicsit meg is erősítettek Forge alkatrészekkel, kovácsolt hajtókarokkal, dugókkal, szelepekkel, K04 turbóval. Kapott még egy Mercedes sprinter intercoolert, Trackslag kipufogórendszert és felpattintottak egy 16 szelepes hármas Golf váltót. 

Amíg a külső mindössze új gyári lámpákat, díszrácsot, átalakított sárvédőket G60 ívekkel, Hella hátsó szárnyat és heckblende-t kapott, addig a beltérben újrahúzott Recaro RS üléseket, ezekhez passzoló ajtókárpitokat és egyedi műszerfaltakarót kapott, Harris tweed szövet és nappa bőr felhasználásával. Ezek mellett Nardi kormány és Hurst váltókar is bekerült. 

Simon nem Angliában akarja kiállítani a gépet, sokkal inkább a Raceism-re vagy az orosz Grounded-re szeretne kijutni, mert a hazai rendezvényeken nem értékelnék annyira a munkáját, illetve már unalmasak számára. Úgyhogy biztosak lehetünk abban, hogy valamelyik esemény galériájában fel fog tűnni ez a kettes! 

Még több képért KATT IDE! 



 

Forrás: Fast Car