A svédeket azért szeretjük, mert a hosszú téli hónapok alatt megokosodnak a garázsban és amikor végre kisüt a nap (vagy csak világos lesz :-D ) akkor mindig előrukkolnak valamivel. Általában ezek mindig valamiféle túlszteroidozott turbós csodák. Jimmi viszont nem bolondult meg teljesen, hanem ezt a gyönyörű SX-et pattintotta elő, amire a Stancenation is felfigyelt. Az autón egyértelműen drift stílusjegyeket találunk. 

A bódé kapott egy komplett Kouki type X replika szettet, hátul pedig nem valami túlméretes áramszedő, hanem Rocket Bunny szárny kapott helyet. Eredeti Kouki hátsó lámpák váltották a gyári darabokat. A díszléceket és az antennát lekapták az autóról. Elöl egyedi koptatót szereltek a lökösre. A hátsó sárvédők 50 mm-el szélesebb darabokra cserélődtek. Hátul a komplett futómű át lett alakítva, ami pedig látható, az kivétel nélkül alu illetve eloxált arany. A futómű Driftworks, J-Spec és BC elemekből épül fel, aminek következtében a magasság a keménység és a dőlésszög is szabadon állítható. Az osztókör át lett alakítva 5x114,3-ra. A tengelyekre Work Rezax felniket csavaroztak, elöl 10,5 hátul 11,5x18-as méretben. 

A belső is hozza a versenyhangulatot. Minden kárpit kikerült és csak a fém maradt. Becsövezték az egész belteret, Atech North FIA versenyülések, Sparco hatpontos övek és Sparco Mokka kormány illetve hidrokézi is helyet kapott. 

A motor maradt CA18 DET, de a belsejét átdolgozták. Dupla vezérműtengelyek, állítható üzemanyagszabályzó, új, nagyobb cooler csövek és verseny intercooler, Pipercross szűrő, új elektronika segíti elő a nagyobb teljesítményt és a stabil használatot. Az akksi átkerült a csomiba és a kábelköteget is elvezették bizonságosan. Apropó biztonság! A tűzoltókészülék az utastérben kapott helyet. 

Jimmi a suli mellett csinálgatta a gépet és a tanulás alatt arra is volt ideje, hogy további ötleteken agyaljon, amit majd biztos meg is fog valósítani., de jelenleg még boldogan élvezi az autót. 

 

Forrás: Stancenation