Mike 2010-ben befejezte a bringázást. Na most ne azt képzeljétek el, hogy Kemping bringával tekert eddig a telepen! Dirt/Street bicajos volt, aztán eladta a biciklit és az árából vett egy autót. Egy 2000-es évjáratú, megkímélt, kevés km-es Twingo volt az első. Próbált vele foglalkozni, de nem az ő világa volt. Kapott 15-ös RH felniket, 50-es kipuffrendszert, egy kis fóliát, de az "Iveco" környékén hamar rájött, hogy nem ez lesz az az autó, amire vágyik. Vass Andrisnak akkoriban volt már egy turbós Hondája, ami felkeltette az érdeklődését Mikenak. Andris közben vett egy VTI-t, és miután vitte pár kört hősünket, Mike rájött, hogy neki bizony egy Civic kell! Eladta a Twingot és elkezdte nézegetni a Hondákat. Kipróbált 1,4-et 1,5-öt de végül a VTI lett a befutó. Solymáron találta meg a megfelelő példányt. A 60 lovas Twingo után hónapokig csak vigyorgott. Felújított pár dolgot az autón, majd elkezdődött az agymenés. Koptató, felnik, különböző kiegészítők kerültek az autóra. Végül az AMTS-n kötött ki a B pavilonban. A show után egy ismerőse totál beleszeretett az autóba és mindenáron meg akarta venni. A srácnak volt egy kicsit leharcolt sedanja, amire ráfizetéssel elcserélte a VTI-t.

3 Civic, 3 különböző stílus, 1 tulaj

A sedant első körben rommá ültette, ami azért volt "okos" húzás, mert futár autó lett belőle, és azzal a magassággal külön élmény volt dolgozni vele. Mike viszont fasza gyerek, ezért még egy 55-ös rendszert, Beaks és ASR merevítőket és VTI belteret is bepakolt a kocsiba. Mindeközben eltelt még egy év, és újra meghívást nyert AMTS-re. Hurrá! mondta elsőre, de aztán hamar lelohadt a kedv, mert az autó közel sem volt olyan állapotban, hogy kiállításra alkalmas legyen. Mivel a forgalmiban zöld szerepelt, ezért egyértelmű volt milyen színe legyen. Igen ám, de egy telifényre nem volt pénz, ezért maradt a low budget módszer. Mike végül a minty green mellett döntött. A festékkeverés sem volt sétagalopp, de végül sikerült eltalálni azt az árnyalatot, amit szeretett volna. 3 nap alatt Döme és Andris segítségével sikerült lefújni a kocsit. Gyorsan aládobtak egy szett szélesített lemezfelnit és az autó már kint is volt a shown. A történelem ismételte magát, mert a rendezvényen megint megtetszett valakinek, és ez az autó is el lett adva. 

Ezek után, Mike, már nem akart több Civicet. Vett egy Suzukit munkásautónak és azt hitte majd ez jó lesz így. Tudjuk hogy van az a szöveg, ha nem nézel vissza a parkoló autódra....... Na Mike nem nézett vissza, mert a bele kifordult a Suzukitól. Úgyhogy újra autót kezdett el nézni magának. Egy rendkívül megkímélt piros 1,4-et talált. A külföldi papíros autón már minden hibát kijavítottak és az ár is NAGYON kedvező volt. Úgyhogy irány Pécs és már hozták is haza az autót. Még nincs sok minden változtatva, de a tervek szerint egy igazi Kanjo gép lesz belőle.