Az angoloknál könnyebb felépíteni a karriert. Matt 17 évesen már találkozókra járt és annyira átjött neki az életérzés, hogy tudta, ezzel akar foglalkozni. Elvégzett egy sulit és gyakorlatra a helyi VW szalonban ment, szerelősegédként dolgozni. Később pedig annyira jól végezte a munkáját, hogy saját vállalkozásba kezdett.

Az OCD (OnlyChargedDubs) VW-re specializálódott cég, ahol G60-at alakítanak át turbósra, vagy éppen airride beépítéseket vállalnak, de az egyszerű szervizmunkák is beletartoznak a repertoárba. A demógépek között volt már kettes Golf G töltővel, máskor pedig egy Skoda Fabia-t alakítottak át és építettek be komplett levegős rendszert. Ezekre az építésekre figyeltek fel igazán a szigetországban és így tudott növekedni a cég.

Matt azonban szeretett volna valami mást. Valami olyat, ami nem konszern. Fontos szempont volt, hogy a 80-as / 90-es évek valamelyik ikonikus gépe legyen az alap. A BMW már elég elcsépelt, viszont a 190-es Merci még mindig nem tömegcikk és a szögletes formájával hozza is azt az érzést, amit a srác el akart érni.

Egyből el is kezdte keresni a megfelelő alapot. Az Ebay-en bukkant a képen látható verdára. A motorja (1.8 / 8 szelep) eléggé odavolt, viszont a bódé full gyári és a fényezés is érintetlen volt még. Ráadásul egy komplett kezelés után meglepően szép lett! A képeken is látszik, mennyire patent állapotban van.

Innentől már csak az volt a lényeg, hogy a totál gyári külső mellé, egy teljesen földhöz vágott megjelenést párosítsanak. Ehhez természetesen egyedi airride rendszerre volt szükség, amiben Matt ugye komoly tapasztalattal rendelkezik. A teljes szettben állítható lengőkarok, keményebb, rövidebb gátlók és egyéb apróságok találhatók. A technikával konkrétan földbe lehet döngölni a Mergát, mindenféle gond nélkül.  A látvány is fontos szempont volt, így nem maradhatott ki a hardline telepítése sem.

Ha már az airride full egyedi, akkor a kerekek sem lehetnek polcról leemelhető darabok. A klasszik Barrock felnik közepét kiesztergálták és összeépítették a lépcsős peremű BBS RS peremekkel. A felnik elöl 8x17 hátul pedig 9x17-es méretben töltik ki a kerékjáratokat 195 illetve 205-ös gumikkal. A megjelenés nem csak egyedi, de teljesen gyárinak is hat. A beltérben sincs semmi extrém megoldás.

Matt ragaszkodott a teljesen gyári belsőhöz. Egyedül az air kezelője lóg ki a képből, de nem zavaró. Szóval valahogy így néz ki ma egy kisebb tuningcég demoautója. Itt is érvényesül a kevesebb több blablabla szöveg. Perfekt! 






 

Forrás: Slam Sanctuary