Nissan Skyline, Toyota Supra, Mazda RX-7. A SEMA-n rengeteget látni belőlük, különböző verziókban. A motorcsere már-már kötelező beavatkozás ezeknél a projekteknél. A Mazda-k esetében főleg LS V8 erőforrásokat telepítenek a Wankel helyére, ami miatt folyamatosan megy a hiszti a fórumokon. Az autó tulaja, Sam Morris, csak egy "mocskos" utcai gépet akart, aztán megszületett a képeken látható szörnyeteg! A legfeltűnőbb változás a karosszérián érhető tetten. a Rocket Bunny kit nem újdonság és még mindig remekül áll a japán autónak. A jellegzetes pisztácia zöld szín pedig kellően feltűnővé teszi, ha esetleg elsőre átsiklana a tekintetünk a kocsi felett. Az igazán durva változás viszont a motortér környékén történt! A forgótárcsás helyére 6 literes LQ9 V8 motor került, amire felszereltek egy Borg Warner turbót, Shaun's Custom Alloy szívócsonkot, Turbosmart wastegate-et és lefújószelepet illetve Haltech vezérlőt. Innen Spec 25 4 sebességes váltón és 8,8 hüvelykes Ford diffin keresztül érkezik az erő a hátsó kerekekhez, amik tekintélyes méretekkel rendelkeznek. Nem is lehetne akármekkora görgő az autó alatt, köszönhetően a widebody szettnek! A Bergmeister felnik elöl 11,5, hátul pedig 15,5x18-as méretben töltik ki a kerékjáratokat. Mögöttük pedig Wilwood fékek lassítják a gépet. A beltérben Takata övek, karbon versenyülések, rengeteg fém felület, Key's Racing kormány, bukócső és egyedi versenyműszerfal fogadja a sofőrt és utasát. A teljesítményről nem tudni sokat, de a tulaj szeretne 1200 lóerőt látni a kijelzőn a mérés után. 
 
Még több képet IDE KATTINTVA a galériában találtok!