EVO, STI igazi legendák. Tulajdonképpen olyan utcai gépek, amiket könnyedén versenyautóvá lehet varázsolni. Elég nagy a rajongótábor is. Fújtat, durrog, prüszköl és szemét módon megy. Nehéz nem szeretni őket. Az EVO mindig kicsit nyersebb volt. Aki ült már benne, tudja miről beszélek. Szóval mi másért vennénk egy ilyen remek autót, ha nem azért, hogy péntek este rendet tegyünk. Nos, vannak olyanok akik nem a veretésért.... Marek története egy Honda-val kezdődött. Suliba járni tökéletes volt. Csinosítgatta, de aztán eljött az az idő, hogy váltani kellett. A CRX után elég nagy ugrás egy EVO, de mindenképp a legjobb választás! Az EVO IX alapból jól felszerelt volt. Állítható BC coilover szett, 9,5x18-as felnik, de ez az állapot nem tartott sokáig. Lengyelországban elég könnyen meg lehet vadulni és Marek bizony állandó látogatója volt a Raceism találkozóknak, úgyhogy egyértelmű volt az irány. Az állítható futómű helyére levegős rendszer került, ami nem volt zökkenőmentes, de idővel a kitartást siker koronázta és rendesen összeállt a szett, a kocsi pedig úgy hasalt, ahogy az alkotó elképzelte. Ezzel a lendülettel viszont a felniket is lecserélték. A Work Equip 05-nél jobb nem is lehetne a kerékjáratokban. A feketére fújt görgők mérete is megváltozott. Most már 10,5x18 körben, de 20 mm-es pogikat is fel kellett tenni a féknyergek miatt. Egy EVO hátsó szárny nélkül nem is EVO. Legalábbis van aki így gondolja. Marek mindenképp akart rá valami mást mint a gyári. Az első gondolat valami egyedi elem legyártása volt, de macerás volt a dolog, úgyhogy a Big Country Labs-től berendelt egy Voltex GT Type 5 darabot. Apróság, de ma már szinte kötelező tartozékok a Takata övek. Szóval végül összeállni látszik a kocsi az idei Raceism-re. Idén azért még vannak tervek. A külső és a belső is változni fog, de a motortér környékén is várható némi átalakulás. Ha IDE KATTINTOTOK akkor pedig találtok még pár képet, amit a JLZ1 lőtt az autóról! 





 

 

Forrás: Raceism