Hogyan alakul ki a rajongás az autók és leginkább a módosított autók iránt? Fiatalon ott vannak a Matchboxok, Hot Wheels-ek, a videójátékok és persze a kultfilmek, mint például a Halálos Iramban széria. Amikor a Need for Speed underground kijött, mindenki meg volt veszve érte. Végre lehetett tuningolni a verdákat.

Lehet, hogy sokan most letagadják, de biztosak lehetünk benne, hogy a legdurvább bodykit-ek voltak felszerelve mindenkinek és nem a camber és fitment volt meghatározó szempont. Akkor arra kaptuk a pontokat, hogy kinek "Jóskásabb" a gépe. Más kérdés, hogy páran leragadtak és mai napig erőltetik az indokolatlan légterelőket. hahota

 Chudy is pont ilyen arc. Mindig is rá volt kattanva az autós témájú filmekre és videójátékokra. Így aztán nem volt kérdés, hogy egyszer a saját autóját is át fogja alakítani. Az már az elején biztos volt, hogy japán autója lesz. Olyan alapot akart, amiből nincs túl sok. Így esett a választás a Mazda 3-ra, ami annyira ritka volt, hogy nem is volt márkaképviselet a környéken sem, így Németországból kellett importálni egyet.

Pár év használat és módosítgatás után kezdett olyan formát ölteni, ami a tulajnak is tetszett. Az egyik legfeltűnőbb része a komplett ATH -Hinberger szett. Japán autó alá japán felni dukál, úgyhogy a kerékjáratokat Blitz Technospeed Z1 görgőkkel töltötték ki 9x19-es méretben, elöl 3, hátul pedig 4"os peremekkel. A futómű egyedi levegős rendszer lett, amit a CzesŁaw Customizer épített be. A szett Weitec Hicon GT coiloverre épült, rövidített gátlókkal 20 literes tartállyal, két darab Viair 380-as kompresszorral és James Baron Racing állítható lengőkarokkal egészítették ki.

Chudy legnagyobb álma egy Mazdaspeed 3 volt, de arra nem volt elég pénze. Azonban sikerült szert tennie egy komplett belsőre, egy hátsó szárnyra és kipufogórendszerre Amerikából. Így már megvan a kiállás, az egyedi külső és az autó mehet is Raceism-re!

További képekért KATT IDE!





 

Forrás: MazdaFitment