Az autóépítésben/tuningban/faragásban/módosításban, kinek hogy tetszik, az a legszebb, hogy sosem úgy alakulnak a dolgok ahogy eltervezzük. Van, amikor maga az alap nem túl szerencsés, de van amikor az élet szól közbe és esetenként a nulláról kell kezdeni a dolgokat. Na ilyenkor sokszor elhagyja a lelkesedés az embert és nem akar semmit sem kezdeni a következő géppel.

Cyril is ebben a cipőben járt, miután el kellett adnia Megane szedánját. Ugyan átült egy új Coupe-ba, de esze ágában sem volt hozzányúlni. Ezt viszont mind ismerjük. Aki egyszer csinálgatott autót, az tudja, hogy egy ideig lehet hazudni magunknak, de idővel előjön a valódi ÉN és onnantól nincs megállás.

Először csak egy szett téli és egy szett nyári felni lett vásárolva, hogy mégse legyen már tök gyári, aztán a tetőkárpit is kapott egy alcantara betétet. Mivel magasnak érezte az autót, ezért Bilstein gátlók és Eibach rugók kerültek beszerelésre, amivel rohadtul nem volt elégedett, így nem volt más választás, mint a levegős rendszer beépítése!

Na ez nem volt egyszerű menet, hála a remek futómű kialakításnak! Ráadásul a Volk TE37 felnik a maguk 9,5x18-as ET20-as méretükkel és a rájuk húzott 215/35-ös gumikkal messze vannak a gyári mérettől, de Cyril még a tökéletes fitmentet is el akarta érni. Így aztán egy kis baráti segítséggel, sikerült átalakítani pár dolgot és beszerelni a komplett lufis futóművet, ráadásul a kerekek is pont oda kerültek, ahova a tulaj megálmodta. Nem volt egyszerű menet, de a végeredményt látva, megérte ennyit kínlódni ezért a kiállásért! Még több képért KATT IDE! 



 

Forrás: True Fitment