Az újabb Mazdák egyre jobb formával rendelkeznek. A korai generációk semmitmondó, szürke egyenautóiból, az elmúlt évekre - lassan évtizedekre - divatos, vonzó megjelenésű verdák lettek. Nem is csoda, hogy a fiatalok is felfigyeltek a márkára. A tengerentúlon ráadásul az ára is elég kedvező, úgyhogy nem kell bankot rabolni egy Mazda 6, vagy 3 vásárlásához. Devin is egy 6-os típust tudhat magáénak. A haverjaival nagyon szeretik az egyedi autókat és miután több találkozóra is kimentek, rájött, hogy a sajátját is szét fogja faragni. 

Elöl a sport változat lökhárítóját és sárvédőit találjuk, amihez Garage Vary toldat csatlakozik. A díszrács a Kenstyle terméke. Hátul kapott egy úgynevezett Skylark szárnyat és ledes lámpákat, illetve a sport csomag itt is megtalálható, hátsó lökös és a küszöbök formájában. Utóbbiak kaptak egy plusz toldatot is a Magic Drift-től, majd az egészet behúzták kék 3M fóliával ami az "Atomic Teal" fantázianévre hallgat.

Amikor Devin először leültette a kocsit, annyira letekerte a futóművet, hogy a váltóház odaveszett. Ekkor tudatosult benne, hogy amit ő szeretne, ahhoz mindenképp levegős rendszer kell. A BC Racing coilover szettre épített szett UAS lufikat és Airlift Performance V2 vezérlőt kapott, dupla Viair 444 kompresszorokkal és "varratmentes", 15 literes tartállyal. Hátul állítható lengőkarokat is találunk, amik egyedi gyártású darabok. A kerékjáratokban Weds Kranze Cerberus 1 felnik forognak,  10,5x18-as méretben, 225/35-ös gumikkal. 

A motor környékén nem történt túl sok változás. Injen direktszűrő rendszer került beszerelésre és komplett kipufogórendszer. Belül csak a vezető oldalon  Sparco R100 ülés, NRG gyorscsatival felpattintott Royal Grip fakormány kapott helyet, továbbá Pioneer, Alpine és Kicker elemekkel operáló hifi install jelentik a változásokat. 

Természetesen vannak még további tervek, hiszen a tulaj még csak most kezdte a dolgot. Véleményem szerint elég jó így is a Mazda, de persze mindig van hova fejlődni, úgyhogy kíváncsian várom, mit fog még kihozni az autóból Devin. 

Ha szeretnétek még képeket, akkor kattintsatok IDE vagy látogassatok el a CleanCarCulture oldalára!


 

Forrás: CleanCarCulture