Martin kemény fába vágta a fejszéjét, amikor belekezdett a Mondeo építésébe.
A kaszni megkapta a komplett ST szettet. Az első-hátsó lökhárítók, a küszöbök, a hátsó szárny és a szélesebb első sárvédők is mind a sportosabb testvértől érkezett. A jeleket és a feliratokat eltávolították, a lámpák pedig enyhén sötétítve lettek. A beltérben fűthető, szürke Recaro üléseket találunk. A középkonzol és a kormány karbonfóliát kapott.
A motorhoz csak finoman nyúltak. A 2.2 tdci 160lóerős és 401nm nyomatékot ad le. Egyedül egy kipuff lett módosítva. Kapott egy teljesen üres 58mm-es csövet a turbótól kezdve, ami a pótkeréknél Y-ba kettéválik és 100mm-es végekben végződik.
A kipuff volt az egyik dolog, ami megnehezítette az építést. Martin teljesen egyedül méricskélt, próbálgatott, mire összeállt a rendszer. A futómű ugyanilyen macerás volt. Először összekovácsoltatta a rugókat, majd legyártatta a gewindét, végül a levegős rendszer lett a befutó. Itt is Martinnak kellett kiszámolni és tervezni mindent. A felnik először Rondell Lenso CX gurigák voltak (8x19), majd később ezeket Japan Racing JR15 típusú felnik váltották 9,5x18-as méretben.
Tavaly láthattátok AMTS-n is. Idén is valószínűleg találkozhattok a Forddal, de már új projekt van kilátásban.
Statler