Én mindenféle stílust, építést szeretek! Ezt azért fontos leszögezni előre, mert a következő pár sor után, lehet felhördülnek páran. Ugyanis az van, hogy a "stancekarrier" totál elvitte egy más irányba az autóépítést. Az internet tele van földhöz vágott, agyig bedöntött kerekű gépekkel. Ma már úgy szerelik be az airride-ot, mintha csak fékbetétet cserélnének. Egy hétvége, és már sziszeg is az autó és húzza az alját. Ez amúgy tök jó dolog, csak éppen simán rá lehet unni a rengeteg OEM meg Clean vasra és sokan, köztük én is, várják hogy valami más jöjjön szembe az ismert oldalakon. A Stanceworks már elkezdett kicsit másfelé is nézelődni, de ők még mindig az elérhetetlen sportautókról posztolgatnak. A Speedhunters fotósai viszont folyamatosan ott vannak mindenhol és szállítják a méregdrága showcar-okat és az alacsony költségvetésű , házilag összedobált élményautókat is. Olyanokat, mint a képeken látható kis Peugeot-ot. Ez ugyanis első ránézésre egy 106 Rallye-nak tűnik, de valójában nagyon nem az, hanem egy Pug fanatikus, hobbiautója a hátsó kertből. Egy eredeti változat elég sokba került volna, ráadásul Ryan-nek nincsenek milliomos szülei, hogy a hóbortját finanszírozzák, így csinált magának egy élményautót az eredetileg 1100 köbcentis bevásárlóautóból. Hogy miért pont ez a típus? Az indok egyszerű. Ryan már korábban is felújított magának egy 205 GTi-t és mivel nagyon szereti a Peugeot-kat ezért egyértelmű volt, hogy a játszós is az lesz. Alapvetően pedig mire van szükség egy élményautónál? Könnyű kasznira és egy aránylag erős motorra. Kis bódé esetében ez egész könnyen kivitelezhető. A 106 rallye-ból kétféle is létezett. A Series 1 93 októberében jött ki, 1,3 literes, 8 szelepes,  100 lóerős motorral. A Series 2-ben már 1.6, 8 szelep dolgozott 103 lóval és ezután jött ki a 16 szelepes GTI 118 lóerővel. 

Ryan viszont fogott egy 106XT-t, kidobta belőle az 1.1-es szívet és beépítette a GTI motort és teljesen kipakolta a belsőt. Csak a legfontosabb dolgoknak maradt hely, mint például a versenyülések, sportkormány, váltókar, pedálok.... A külső megkapta a versenymatricázást, felkerültek a fehér kerekek és egyből irány a pálya! Van gyorsabb? Biztosan, de egy biztos. Ekkora költségvetésből biztosan nem lehetett volna találni valami gyári méregzsákot. Ha pedig a tulajnak ez tud örömöt okozni, akkor az már bőven elég. Szórakozáshoz tökéletesen megfelel. Még több képért KATT IDE! 



 

Forrás: Speedhunters