A hazai NKH-s helyzet sehol sincs a belgához képest! Aki ott szeretne módosított autóval közlekedni, komoly kihívással találja szembe magát. Vagy sikerül úgy megcsinálni, hogy ne tudjanak belekötni, ( Ez a legnehezebb dolog a világon!) vagy be kell olvadni a környezetbe és sunnyogni, bízva a szerencsében, hogy megússza az ember. Geoffrey ezért úgy döntött, hogy matt szürke színű fóliával húzza be a kocsit. A kilincsek is megkapták ezt az árnyalatot. A szürke mellé jól mutat a karbon jellegzetes mintája, ezért a a Renault jel, a visszapillantók háza, és miután a hátsó ablaktörlő leugrott, a helyét is a szénszálas anyag fedi. Az első ablaktörlő egykarosra cserélődött. A frontot a Clio Campus lökhárító dobja fel, amire Espace koptatót szereltek. Az első lámpákat átalakították, hátul pedig ledes verzióra cserélték. A csomiajtóra még egy Trophy/V6 szárny is felkerült. Az autó alá a Rayvern Hydraulics által összerakott futómű került beépítésre, amit távirányítóval lehet vezérelni. A kerékjáratokban klasszikus OZ Turbo felniket találunk radinox peremekkel, 7,5x15 és 8,5x15-ös méretben. A motor nem lett megbolygatva különösebben. Az 1,4-es kapott egy Pipercross karbon szívócsővel ellátott légszűrőt, egyedi kipufogórendszert, erősebb motortartó bakokat és short shiftert. Karbonból készült a toronymerevítő is, de nem csak elöl, hanem hátul is, csakúgy mint az ülések háttámlája, az ajtókárpitok, a műszerfal egyes elemei, a kormány, a kézifékkar vagy épp az oszlopok burkolata. A hátsó ülést kiszerelték és egy Wiechers bukócső is beköltözött. A Recaro üléseket alcantaraval húzták be a műszerfalat pedig flockolták. A szórakoztatásról dupla DIN navis fejegység és Rockford Fosgate cuccok gondoskodnak. 
Az addig oké, hogy rejtőszín, meg egyebek, de a kerékdőléssel és a kipakolt belsővel, nem lehet könnyű feladat lopakodni. 
Még több képért KATT IDE!





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. január 11.)

Forrás: Fast Car