Kato-San korunk autós szupersztárja. Folyamatosan érkeznek a legfrissebb projektek a műhelyből, Ő pedig turnézik világszerte. Aki arra vár, hogy a szélesítések és a körülöttük lévő őrület lejjebb engedjen, annak nincs túl jó hírünk. Nagyon úgy fest, hogy még jó darabig nem fog változni a helyzet.

Az ok rendkívül egyszerű: egy kivállasodott bódé mindig vonzó a szemnek. Amikor peremezünk, hogy elférjen a kerék, vagy éppen fémből készítünk szélesebb íveket, akkor ugyanezt csináljuk, csak éppen "letisztultabb" formában, hogy beférjen a verda a clean gépek közé. Azonban egy felszegecselt ívtől sokkal inkább olyan hatása lesz az autónak, mintha a pályáról érkezett volna.

Ma már elmosódtak a határok. Versenyautós optika olyan gépeken, amik pálya közelében sem jártak soha, na de kit zavar? Pont ettől szép az autóépítés - vagy tuning, nevezze mindenki ahogy akarja -, hogy nincsenek szabályok. Ha akarunk egy teljesen felmatricázott autót, szétszélesítve és felpattintunk hozzá egy méregdrága felniszettet, de közben mondjuk nem egy atomerőmű rángatja a bódét és a futómű sem versenypályára készült, hanem mondjuk airride, akkor is mindenkinek tetszeni fog és minden oldalon találkozni fogunk az autóról készült fotókkal.

Kato-San viszont nem 1,4-es Astrákhoz készíti a szettjeit. Kínálatában M3, Lambo, ferrari, Audi, McLaren és egyéb prémium márkákhoz készült szetteket találunk. A SlammedUK megvizsgálta közelebbről a két olasz paripát, illetve a paripát és a bikát.

Ha mondjuk szeretnénk egy LW csomagot, akkor 30.000 Dollárt kell kifizetni. A kerekek a 3SDM termékei, a 3.66 FR szett egyedileg készült és elöl 9x20 ET0 míg hátul 12x20 ET-25 méretben szállítják. Az autó alatt AirRex levegős rendszer dolgozik. A Lambohoz 35.000 és 45.000 Dollár között lehet megrendelni az elemeket, attól függően, hogy mit szeretne a kedves vásárló.

Természetesen ide is bitang úthengerekre lesz szükség, amire a Forgiato a Maglia nevű típusát ajánlja . Az elöl 9x20 ET-7, hátul pedig 13x21 ET-20 görgők mögött tökéletesen látszanak az óriási fékek. A futómű itt is AirRex gyártmány. Nem fogjuk forintosítani ezeket az összegeket, de azzal mindenki tisztában van, hogy már maga az alap sem az átlagemberek játékszere szóval nem biztos, hogy gondot okoz kipengetni ezeket az árakat.

Nekünk meg marad a nyálcsorgatás. Amúgy ha még több képet szeretnétek látni, akkor csak KATT IDE! 



 

Forrás: SlammedUK