Gyorsan lelövöm a poént! Ezen az autón egy darab szélesítés sincs! Mondjuk ez már a képeken is látszik, de aki csak a címet olvassa, biztos reménykedik benne, hogy a legújabb Kato-san alkotást fogja látni, amiről eddig maximum látványtervet láthattunk. Azonban Kato-san a nagy durranást a SEMA-ra tartogatja és a Liberty Walk szélesítésekkel felvértezett verzióról majd Las Vegasban fog lehullani a lepel. Addig is viszont kiadtak egy olyan verziót, ami csak finomít az alap szupersportkocsin. Ez a szett azoknak tökéletes megoldás, akik a több mint 50 milliós autójukat, nem szeretnék szétvágni.hahota A front egy toldattal lett gazdagabb, ami lehet üvegszál, karbonnal erősített üvegszál  vagy éppen teljesen karbonból készült darab. Minden attól függ mennyire mély a pénztárca, bár egy ilyen autó esetében nem ez lesz a mérvadó véleményem szerint. Tovább haladva egy küszöbtoldatot is találunk, ami szintén választható, melyik anyagból készüljön. A hátsó részen azért jobban érződik az LB hatás. A karbon hátsó szárny és a hattyúnyak konzol már ismerős lehet. Az alsó részen egy diffúzort sikerült felpattintani, összedolgozva a lökhárítóval. A képeken láthatjuk, hogy mennyire alacsony az NSX. Ez a levegős futóműnek köszönhető és AirREX gyártmány. Ennek  segítségével eltűnnek a Forgiato felnik az ívek mögött, és hátul még be is dőlnek picit. A Maglia ECL görgők elöl 9,5x20, hátul pedig 12x20 méretűek és 245/30, illetve 295/30-as Yokohama Advan Sports gumikat kaptak. A 3,5 literes V6-os twin turbós és elektromos erőforrás egyedül egy Fi kipufogórendszert kapott, ami szépen kiengedi az autó hangját, de amúgy gombnyomásra teljesen csendes módban is használható a gép, bár ez az opció gyárilag is elérhető. Érdekes, hogy mennyire vonzó tud lenni egy olyan Liberty Walk szettel felszerelt masina, ami egyébként pont azokat a megoldásokat mellőzi, amitől híressé vált a cég. Ezek után nagyon kíváncsi leszek mennyire lesz beteg a widebody verzió! Még több képért csak KATTINTSATOK IDE! 





 

 

Forrás: Speedhunters