Terjed a Stance kultúra megállíthatatlanul: mindenhol porba rakott gépeket látni. Ha megkérdezünk egy fiatalt, aki megvette első autóját, hogy mi lesz az első lépés, akkor nagy valószínűséggel azt fogja felelni, hogy alárak valami kereket és leülteti a bódét.

A kérdés csak az, hogy valóban ez volt minden vágya, vagy csak divatból teszi? Ugyanis sokan hamar feladják a harcot. Pattog, nem lehet vele akárhol parkolni, útvonalat kell tervezni ha elindulunk és folyamatos a para, hogy leér. Szerencsére hamar kiderül, kinek szenvedély és kinek trendi dolog lerakni a vasat.

Andrej az a fajta, aki imádja ezt a stílust. Van felesége, egy lánya, rendes munkahelye és egy dologért rajong igazán, az pedig az ültetett autók. Olyannyira, hogy miután megszerezte a jogsit, hozzájutott ehhez a Samarahoz és elkezdte megvalósítani elképzeléseit. A futóművet teljesen átalakították és rengeteg egyedi megoldás segítségével sikerült elérni az áhított magasságot.

A kerékjáratokba klasszikus Schmidt Modern Line felnik kerültek. A 8x15 ET10 méretekkel rendelkező felnikre 165/45 Nankang gumikat húztak. Hogy a kerekek tökéletesen elférjenek a sárvédőket teljesen szétvágták és minden "zavaró" részt száműztek. A motort is felemelték 10 centivel, hogy tutira ne kelljen az út szélén állni egy karterszaggató élmény után, ezzel egyidejűleg a kipufogó pedig Stinger Sport lett.

A kaszni amúgy teljesen gyári maradt, kapott egy koptatót és egy hátsó szárnyat. A beltérben Recaro SR3 üléseket találunk, ami meglepő egy Samaraban, de pont ettől telitalálat! Ezek mellett Nardi kormány és váltógomb is helyet kapott. Egyszerűen jó ránézni! 

További képekért kattintsatok IDE!



 

Forrás: MakeLower