Golfból annyi van világszerte, hogy egy egész éven át lehetne különböző verziókról posztolni. A Bora-val már kicsit másabba helyzet. Családiasabb, nagyobb és mégiscsak egy 4 ajtós lépcsőshátú modellről beszélünk, szóval a nem minden fiatal fog ráharapni. Pedig egész jól felszerelt darabokat lehet kifogni és motorikusan sem annyira rossz a kínálat. Mike már túl van autón. A VW szeretet az első kocsija óta tart, ami egy Corrado volt. Kisebb "kitérő" után, (Pick up, valami JDM paripa) tért vissza a német márkához, mégpedig egy Jetta GLi-vel. A gyárilag 1,8T elég jó alapnak bizonyult. Kezdjük a motornál! Mahle hajtókarok, dugók, Calico csapágyak, ARP hengerfej csavarok, Ferrea szelepek, szeleprugók, portolt hengerfej, Garrett GTX3071 turbó, Tial wastegate és lefújószelep, AST leömlő, Injector Dynamics 1000-es befecsik, Walbro benzinpumpa, nagy intercooler, Eurodyne Maestro vezérlés, Turbosmart nyomásszabályzó és még pár "apróság" kíséretében került be a szív a kipucolt motortérbe, ahol semmi sem töri meg a sima felületek látványát. A motorhoz 6 sebességes váltó csatlakozik, Bully stage 4 kuplunggal és lendkerékkel, az erő pedig Wavetrac diffin  és Raxels féltengelyeken keresztül érkezik meg a kerekekhez. A felnik 3 részes Rotiform TMB-k, rejtett csavarokkal, piros közepekkel, 9 és 10x19 méretben valamint 215/35 és 225/35 Falken FK452 gumikkal. Ezekre engedi rá a szürke bódét az Airlift XL series slam kit levegős futómű, kiegészülve Audi TT lengőkarokkal és kerékagyakkal. Az IDF szettnek köszönhetően pedig lehet állítani a kerekek dőlését hátul. A külső nagyjából gyári. A komplett GLi felszereltség megmaradt. A visszapillantók egyformán a "kisebb" darabok, elöl jel nélküli hűtőrácsot találunk színre fújva, a fényszórók belsejét pedig feketére fújták ki. A géptetőt is nevezhetjük egyedi darabnak, hiszen a szétvágott lemez éppen csak annyit takar, amennyit szükséges és szabad betekintést enged az átépített motorra. Hátul a feliratok ugyanolyan színben pompáznak, mint a felniközepek. A beltér sem maradt érintetlen. "Csapott aljú" Mk6 kormány, a kormányoszlopra szerelt kiegészítőműszerek dobják fel a látványt, de a legkomolyabb az egyedi Recaro betétek az üléseken, az ajtókárpitokon, kalaptartón és a váltózsákon. A dupla kompresszoros, merevcsöves (hard line) levegős rendszer pedig a hátsó ülés mögé került beépítésre. Arra a kérdésre, hogy mik a további tervek, Mike csak annyit mond: "Még elég sok dolog van a fejemben. Új alkatrészek és pár külső változtatás. Az biztos, hogy át fog alakulni az autó még jobban!" 

Ebből is látszik, hogy egy autó sosincs kész, pedig ezzel már elég sokan kiegyeznénk! 

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 



 

Forrás: Slammedenuff