Pick-up tuning. Kb. olyan mintha a céges Boxert kezdenénk el építeni. Van benne fantázia, de sokkal több a buktató is. Persze ez csak nekünk, európai embereknek lehet fura. Aki képben van, az tudja, hogy Amerikában sokkal mélyebb gyökerekkel rendelkezik ez a stílus (is). Az eredetileg munkára szánt gépeket szeretik átépíteni a legkülönfélébb stílusok szerint. Minden évben több tucatot látni a SEMA Show-n is. Ezt a példányt még korábban, az Autocon rendezvényen szúrta ki a Super Street Network embere. Elsőre feltűnik, hogy nem aprózták el a dolgokat az alkotók, de amikor elárulnak pár részletet, tátva marad mindenki szája.
A ’49-es Ford F1 kisteher patinás külseje megszokottnak számít ebben a kategóriában, azonban a nem létező géptető alatt egy brutális szívet találunk. Az autó az Old Smokey (Öreg Füstös) becenevet kapta. Nem véletlenül. Az 5,9-es Cummins dízel Industrial Injection twin turbóval lett felszerelve, Carillo hajtókarokkal, Mahle dugattyúkkal és Hamilton tengelyekkel. Ezeknek és egyéb alkatrészeknek hála 1200(!) lóerőt képes szabadjára engedni. Igen, jól olvassátok! Ehhez a félelmetes erőforráshoz 4 sebességes szekvenciális váltó csatlakozik. A „platón”, vagy legalábbis amit annak nevezünk, található az óriási Mishimoto hűtő és a Nitrous Express víz-methanol befecskendező rendszer. Ezek társaságában találjuk a gigantikus kipufogót és a futómű elemeit. Amúgy az egész egy csővázra épült, de ez ekkora teljesítménynél nem meglepő. Belül Kirkey versenyüléseket és magnézium műszerfalat találunk.
Szóval van egy kopottas külső, versenytechnikával fűszerezve, ami 9 másodperc körül tudja a 400-at és 300 feletti végsebességet szeretnének elérni vele. KELL!!
 
Kattintsatok IDE még több képért! 





 

 

Forrás: SuperStreetOnline