Massimo 18 évesen venni akart magának egy kocsit. Egy olyan autót, ami aránylag olcsón fenntartható és kombi! (Ekkor kicsit furcsán néznek páran. A Subaru és az olcsó szavak ritkán szerepelnek egy mondatban...)

Na, csak hogy mindenki megnyugodjon. Mivel Amerikában sincs kolbászból a kerítés, egy fiatal srác sem könnyedén engedhet meg magának egy WRX-et. Massimo sem volt könnyebb helyzetben, ezért egy szívómotoros verziót vett, aminek egy idős hölgy volt a tulaja, úgyhogy nem csak kevés km volt benne, de megkímélt állapotban is volt.

Akkoriban csak annyi volt a terv, hogy totál leülteti és valami mutatós kereket pattint alá. Úgyhogy ezért a SCALE coilover szett lett a befutó, és abból is az Extreme Low Edition. Ezek mellé kapott állítható toronycsapágyat és az alvázat is kivágták, hogy elférjenek a féltengelyek. Ezek után jöhettek a mutatós kerekek. A Work VS-KF szettel nehéz mellényúlni, de rendes méret nélkül semmit sem ér. Így 11x18 és ET -38-as görgők lettek felcsavarozva. A peremek 7"-ak!!!!

Azonban nem csak a szélesítés az összes módosítás, hanem felkerült pár apróság pluszba, mint például a Japán belpiacos STI változat frontja, egy eredeti STI koptató és ködlámpák és küszöbök. A már említett szélesítés pedig két részből áll. Elöl Wideworks elemeket találunk, hátul viszont egyedileg, öregsulis módszerrel készített szélesítéseket találunk. Hegesztve, fémből kialakítva a Villian Fab Garage és  a Carrosserie GongGong jóvoltából.

A beltérben nincsenek túlzások. NRG gyorscsatis kormányagy, MOMO MOD .07 kormány és barna alcantaraval behúzott A és B oszlopok jelentik a változást. Az autóval elégedett a fiatal tulaj, de ha tehetné nem csinálná meg a szélesítést, mert így nehéz eladás lesz a kocsi, ha úgy alakul. Ráadásul a felnik is elég sokba lettek ezáltal, mert akármilyen méretű görgők nem töltötték volna ki a kerékjáratokat. Úgyhogy a további tervek között a felnik és egy motorcsere szerepel, mégpedig egy JZ átépítés. Sok sikert hozzá! 

Még több képért pedig KATT IDE! 



 

Forrás: Slammedenuff