Manapság egyre többet olvasni a Kanjo kultúráról. Legutóbb a Hellaflushers vesézte ki a témát (Hellaflushers - A valódi utcai versenyzés: KANJOZOKU. Mint minden...) : itt nem csak a külső jegyek számítanak, hanem a technikai háttér is. James eszerint építette Civicjét. 

A sztori itt is úgy kezdődik, hogy kéne egy autó rohangálni és családot látogatni, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy totál átépített, kompromisszumoktól mentes, zajos, pattogó pléhdobozban ülünk és fülig ér a szánk, ahogy végigveretjük éjszaka az utakon. Kei Miura Tra Kyoto Civic volt a példakép. 

Az autót Porsche GT3RS gyári fekete színnel fújták le.  Pro Car Innovations küszöbök és diffúzor illetve Chargespeed replika hátsó szárny és koptató került az autóra. A kerékjáratokban Ray's Gram Lights felnik forognak 8x15-ös méretben, amikre 205/50-es Nitto NT05 gumikat húztak. A tőcsavarok és kerékanyák a Part Shop Max-tól érkeztek. A megfelelő magasságról Tein Super Street coilover szett gondoskodik. 

A motor egy D15b VTEC. Nem maradhatott érintetlen, ezért DC leömlőt, Skunk2 Alpha hűtőt, Oside Tiger injektorokat, AEM légszűrőt és egy Apexi N1 kipufogódobot szereltek fel. 

Ha Kanjo, akkor a beltér is teljesen le lett csupaszítva. Minden kárpitnak mennie kellett. Stätus karbon ülések, Personal Grinta kormány, DC2 középkonzol és Beaks merevítők hozzák a megfelelő hangulatot. 

 

Forrás: Southrnfresh