BMW E30 (12 db kép)

 

Még azok is elismerik az E30 szépségét, akik nem rajonganak a márkáért. Emlékszem, volt olyan időszak, amikor mindenki kétajtós "nagylámpást" vadászott. Aztán ahogy telt az idő, egyre többen kezdtek el gerjedni a régebbi verziókra és a "kislámpás" is divatcikk lett, az árak pedig elszálltak. Manapság elég stabil anyagi háttérrel kell rendelkezni, ha valaki hozzá szeretne jutni egyhez. A négyajtós verziókért is szép árat kérnek, a legendás M3-asról meg ne is beszéljünk. 

A lényeg, hogy a kultikus gép még mindig tarol és bárhol is jelenjen meg egy szebb példány, egyből mágnesként vonzza maga köré az embereket. Nincs ez másként Scottie Wu autójával sem. A Taiwanban élő úriember egy végletekig letisztult gépet hozott össze, modern technikával fűszerezve. Akinek volt E30-a, az tudja, hogy ültetés szempontjából nem egy hálás darab. Aki igazán le akarja rakni, annak bizony több kell egy sima állítható szettnél. Teljes AirLift Performance levegős rendszer került az autó alá, tökéletes csomagtér beépítés mellett. Dupla kompresszor, színre fújt tartály és az elmaradhatatlan hardline csövezéssel fantasztikusan mutat a koncepció, amire a faburkolat dob rá még egy lapáttal. Egy klasszik verdánál nem mindegy, milyen kereket hajítunk be a kocsi alá. Scottie is tisztában volt ezzel és nem bízta a véletlenre a dolgot: a legtökéletesebbet választotta a BBS RS felnik személyében. Ráadásul ezek sem hétköznapi darabok - már ha egy szett RS-t nevezhetünk egyáltalán hétköznapinak - a közepük 16 col, a peremek 17-esek, elől 8,5 hátul 9,5 szélesek. 

A bódé nem változott jelentősen. Elől egy kötényt, míg hátul "nelásskirácsot" vagy "maffiarácsot" találunk. A beltér viszont nagyon durvára sikerült, gyakorlatilag újrahúzták az egészet. Hímzett felirattal és hálós fejtámlával szerelt gyári Reacaro ülések kerültek be, továbbá Porsche dudagombos Nardi kormány  és szintén Nardi váltógomb teszi tökéletessé a belsőt. 

Egyszerűen hibátlan darab!