Az Opel Vectra sosem arról volt híres, hogy megvadítaná az embereket megjelenésével. Korrekt választás annak, akinek egy megbízható autó kell A-ból B-be. Denis, az autó tulaja, 2010-ben még nem sejtette mi mindent fog változtatni az autón. 3 év használat után azonban az internet már kellően megmérgezte hősünket és beszerzett pár apróságot, mint például egy komplett Zender szettet, állítható futóművet, és 7,5 illetve 8,5x17-es Steinmetz felniket. Ugyanebben az évben tisztította le a csomagtérfedelet is.

A következő esztendőben egy ritka méretű, elöl 8,5x18 hátul 10x18, Steinmetz felniszett került Denishez, aminek következtében alakítani kellett a futóművön. Közben a beltér is alakult. Világosbarna velúrral húzták be a tetőt és az oszlopokat, illetve egy igazi különlegesség tulajdonosa lett emberünk: wredeti japán Vectra tükröket talált, melyek elektromosan behajthatók!

2015-ben aztán a felújítás is elkezdődött. A TA helyére FK futómű költözött, de teljesen felújítva és fényezve, továbbá Powerflex szilentek is beszerelésre kerültek. Nagyobb féket is kapott az autó: 308-as 4 dugattyús Brembo stauk váltották a gyáriakat. A felnik is átalakultak, immáron elöl 10 hátul 11" szélesek lettek, 2 illetve 4"-os peremekkel. Ahhoz, hogy elférjenek 6°-ban kellett őket dönteni.

A beltérben csak a Recaro ülések jelentették a változást. Az ember azt hinné, ekkor már elégedett a tulaj mindennel, de mint tudjuk, az autóépítésben nincs olyan hogy elég jó. Úgyhogy 2016-ban megint változtattak a felniken.

Ezúttal 10,5 lett körben 215/35-ös gumikkal, a dőlés viszont még komolyabb lett! Elöl -10°, hátul -12°-al "büntették" meg a Vectra-t. A fékek is nagyobbak, 350 millisek lettek, amik már elég szépen kitöltik a felni mögötti részeket. A sárvédőket is átalakították még jobban ,hogy minden tökéletesen elférjen és ez volt az az év, amikor a levegős rendszer is beköltözött az autó alá. Muszáj volt, mert ilyen dőléssel szinte vezethetetlenné vált a Veki. A szett a coiloverre épült, kapott egy 40 literes tartályt, két kompresszort és még pár apróságot. A rendszer stabil, az autó pedig eszelősen néz ki letámasztva! Jó pár év kellett, hogy eljusson erre a szintre a kocsi, de minden szenvedést megért - állítja Denis. 

Ha szeretnétek még több képet, csak KATTINTSATOK IDE! 



 

Forrás: Bodybeat