Lexus RCF. Egy nagy teljesítményű, 2+2 üléses sportkupé. 5 literes, V8-as motorral, 422 lóerővel, 8 sebességes automata váltóval. Az autó megjelenése alapból tekintélyt parancsoló, de mint mindent, ezt is lehet fokozni. Steven Jackson nem is vacakolt sokáig! A bemutató után eldöntötte, hogy neki ez a típus kell. "Szegénynek" várnia kellett fél évet, mire hivatalosan is forgalmazni kezdték, de valahogy túltette magát a dolgon. Amint megkaparintotta, az első gondolata az volt, hogyan tehetné különlegesebbé az amúgy sem hétköznapi gépet, amiből ráadásul nem is gurul túl sok az utcákon. A motortér környékén a Takeda légszűrő és a hozzátartozó cső, illetve a hátsó kipufogódob "száműzése" jelenti a változást. A futómű Megan Racing gátlókra épített levegős rendszer, Airlift Performance 3P vezérlővel. Ez engedi rá a bódét a Platinum Forged 3 részes felnikre, amik elöl 10, hátul pedig 12x20-as méretekkel bírnak és Nitto NT555g2 gumikat húztak rájuk. A felnik mögött Project Mu betétek lassítják a sportos Lexust.  Ekkora felnik nem fértek el a gyári ívek alatt, úgyhogy a Rocket Bunny widebody szettjét csavarozták fel és hátra még egy Raysfactory által készített, egyedi GT szárny is helyet kapott. A beltérben a gyári székek helyére,  Sparco SPX karbon üléseket szereltek, de nem is volt szükség másra. További tervek között leginkább a motor környékén várható változás. Egy feltöltő és a leömlők cseréje sem kizárt. Az autó szépen szerepelt a nagyobb rendezvényeken, de ez teljesen érthető. Instagram-on @stevenjackson néven találjátok a tulajt, ahol rengeteg képet találni az autóról.