A fiatalabb olvasók még nem érzik át ezt a dolgot. Ők még elvannak valami 3 ajtós vagy kupé verdával, amivel lehet csajozni és kis szerencsével még a motorjában is van annyi kraft, hogy a lámpánál benedvesítse a lányok bugyiját egy komolyabb rajt. Azonban mindenkinél eljön az az idő, amikor kelleni fog valami praktikusabb gép, amivel kényelmesen el lehet vinni a gyereket suliba, oviba vagy csak anyuval el lehet menni vásárolni hétvégén.

Ilyenkor "apu" beruház egy Octavia kombira valami gazdaságos motorral és vagy csendben megőrül, vagy vesz valami játszósat idővel. Hazánkban nem annyira könnyű ezt megoldani, azonban vannak olyan országok, ahol egy autóval is ki lehet elégíteni a családfő vágyait. Thaiföldön például Kimmy abban a szerencsés helyzetben van, hogy olyan autót sikerült vennie, amiből nincs túl sok és ráadásul kényelmesen el tud vele menni a suliba a gyerekért, de ha úgy akarja, akkor a helyi versenypályán legyorsul néhány "weekend warriort".

Az egész ott kezdődött, hogy rajong az összkerekes, turbós gépekért és a kombikért. Ez már eléggé leszűkíti a kört. Nagy mázli, hogy a Mitsubishi gyártott olyan autót, ami minden feltételnek megfelel. Ez pedig a képeken látható EVO IX kombi, ami sokkal inkább EVO, mint kombi, de könnyebb beadagolni az asszonynak, hogy ez lesz az igazi családi autó.

Kellett egy családi, aztán lett ez a turbós izé.

Valahogy így lehet röviden leírni a sztorit. Persze nem maradhatott gyári állapotban, hiába rendelkezik remek adatokkal alapból a gép. A TNC  Racing által épített 4G63, többek között,  Arias dugókat, BC hajtókarokat, Tomei vezérműtengelyeket, a TNC által portolt hengerfejet, Tial lefújószelepet, HKS kipufogórendszert, GReddy boost controllert és Walbro benzinpumpát kapott. A teljesítményről nem tudni pontos adatot, de legyen elég annyi, hogy szépen szerepel a drag pályán a kombi.

A jobb úttartásért K Sport GT Pro coilover szett felel és az autó alá 9x17-es Work Emotion felnik kerültek Zestino gumikkal. Tulajdonképpen itt véget is ér a módosítások listája, de ne feledjük, hogy az EVO széria már alapból olyan majdnem, mint egy versenyautó. Ha eddig a családi autó vagy a kombi szavak hallatán azt gondoltad, hogy csak valami lassú vacak lehet, akkor gondold újra, és KATTINTS IDE a további képekért! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. április 18.)

Forrás: Super Street Online