Katonai zöld Omega, totál rottyon.
Mohi 2014 óta reszelgeti autóját. A gyári vonalakat egy Irmscher koptató, Steinmetz küszöbök és szélesített kerékjáratok törik meg. A gyári díszrács helyett, jel nélküli Kamei lett beszerelve. A már említett szín pedig a Honvédségtől érkezett.
A kerékjáratokban 9x17-es et8-as Remotec felnik forognak, elöl 205/40 míg hátul 205/45-es gumikkal. Egy ilyen felniszettre nem lehet akárhogy ráengedni a bódét. A sima 60/40-es rugók meg se közelítik azt a magasságot, ami ilyen külső mellé kötelező. Ezért 12 centivel kellett lejjebb vinni a kasznit. Így már tökéletes lett a megjelenés.
A motor eredetileg 2,0 16v volt, de időközben már egy 3.0 v6 duruzsol a géptető alatt sperr diffivel. A beltérhez nem kellett nyúlni, mert a gyári teljes bőrbelső kényelmes és egyben elegáns is.
Képekért köszönet Zsabi-Photo-nak!
Statler
gratula a tulajnak