Általában, amikor autóvásárlásra adjuk a fejünket, mindig van a fejünkben valami konkrét elképzelés. Tudjuk, hogy milyen márkát akarunk, hány ajtóval rendelkezzen, milyen motor legyen benne és hogy hol hajtson. Aztán ez vagy összejön, vagy kényszermegoldás lesz belőle. Petinek az utóbbi jutott. 2009-ben venni akart egy autót és - bár nem ez volt a kiszemelt - mégis egy Audi A4-el gurult haza. Eleinte nem az volt a cél, hogy showcar legyen, úgyhogy egy kis fóliázás és felnicsere után sokáig elégedetten is gurult az autóval. Aztán megismerkedett Bara Lacival, akiről köztudott, hogy mindig van valami ötlete. Ezen a ponton elkezdődött a totális átépítés. 

A sárvédők peremét eltüntették, így 2 centivel lett szélesebb az autó. A motorháztetőt meghosszabbították és ehhez igazították az íveket is. A jeleket és a feliratokat eltávolították, ami viszont maradt, azt mattfeketére lefújták. Az első ködlámpák helye el lett tüntetve, helyette RS6 ledsor költözött alulra. A tükörburkolat, a hűtőmaszk és a csomagtartó a belsőhöz lett bőrözve. Ha már beltér: a Bara kárpit munkatársai hibátlan munkát végeztek mindenhol. Egy motívum fut végig az egész belsőn (sajnos egyelőre nem kaptunk róla képet, de pótolni fogjuk, amint visszatérnek Bodensee-ről). Komplett Porsche Panamera bordó nappabőr került az autóba, ráadásul igen jó áron sikerült beszerezni két gyári RS5 ülést is, úgyhogy azok váltották a gyári székeket, természetesen úgy bekötve, hogy minden funkciójuk tökéletesen működik. Az ülések hátlapja alcantarával lett behúzva, csak úgy mint a tetőkárpit és az oszlopok és a műszerfal fele és a kalaptartó is. Az ajtókat is behúzták bőrrel, illetve a küszöbök belső felét is bordó bőr borítja. A díszlécek az ajtókon és a műszerfalon fekete alcantarával lettek behúzva és egy darab bőrszíj töri meg a feketeséget. 

A kaszni módosításai itt azonban nem értek véget. A fényezést az idei szezonra teljesen visszacsiszolták a fekete bázisig, majd a hátsó sárvédők airbrush festményekkel gazdagodtak. Két oldal, két különböző téma. A jobb oldalon Peti otthonával és munkájával kapcsolatos dolgokat láthatunk, míg a másik oldalon utazással és hobbival kapcsolatos kép található. Ezek után az egészet leöntötték egy úgynevezett fantázialakkal, ami bordó akart lenni, de a képen láthatóra sikerült. 

A futómű is teljesen átalakult. Komplett levegős rendszer került a gép alá, Viair kompresszorral, Festo szelepekkel. Az egész úgy lett kialakítva, hogy nem látni egyik alkotóelemet se, ami - bizonyos esetekben -kifejezetten előnyös tulajdonség. A tengelyek végeire pedig 3SDM 0.06 felnik kerültek.

A 2.0 pd motorból száműzték a részecskeszűrőt és ha már hozzányúltak, akkor egy új programot is írtak, aminek köszönhetően 190 lóerővel és 410 Nm-el gazdálkodhat a sofőr. 

A szórakoztatásról sem feledkeztek meg: Pioneer AVH-8400BT fejegység, elől 16,5 hátul 13-as Pio szettek és 2 darab 30 centi Pioneer mélynyomó dübörög odabenn, amit egy Kicx 1.600 erősítő hajt meg. Biztos, ami biztos alapon még egy 22"-os Samsung Hd TV is beépítésre került, ami össze van kötve a fejegységgel. A csomi közepén még egy fémből készített hídat találunk, amibe  üveglap került és az építők-barátok nevei lettek belegravírozva.