Az ausztrál tuning szcéna - pláne dragsterek szempontjából - sosem szűkölködött beteg építésekben. Érdemes megnézni, Phil Penny mit hozott ki ebből a 60-as évekbeli kis JDM kupéból: az utolsó csavarig példásan helyrerakott, gyárilag mindössze 730 Kg össztömegű sportautó motorterébe a Toyota Suprából ismert soros hathengeres 2JZ blokk került. A legendásan jól húzható, 3,2 literesre növelt hengerűrtartalmú blokkra irgalmatlan Billet turbórendszer került, az 1,6 baron töltő szett mellékhatása pedig 1.002 keréken mért lóerő!

Látványban sem utolsó az elől 88, hátul 94 mm-es turbinakerékkel operáló feltöltőszett

Mindez főtengelyen mérve cirka hússzorosa a gyári 57 lóerős adatnak, amit a veterán Honda 600 köbcentis erőforrása tudott. Negyedmérföldön mindez alacsony 8-as időkre elég, bőven mehetne alá is a gép, azonban mint a videón is látszik, nem túlzottan egyszerű mutatvány egyenesben tartani. Hihetetlen!

Forrás: Autoevolution