Manapság nagyon vékony a jég a gagyi és a stílusos között, köszönhetően a rendkívül szakértő embereknek és annak, hogy mindenkinek lehet véleménye, amit természetesen gondolkodás nélkül ki is mond. Éppen ezért születhetnek olyan kérdések néhány oldalon, amiben segítséget kérnek a tulajok, mit tegyenek, avagy ne tegyenek az autóra. Véleményem szerint rég rossz, ha más mondja meg, hogy nézzen ki az autónk. Persze vannak építő jellegű hozzászólások, de az a ritkább eset. Szerencsére viszont mindig vannak olyan arcok, akik telibesz@rják kinek tetszik, vagy kinek nem a kocsijuk és a saját útjukat járva fúrnak-faragnak és próbálkoznak. Mondjuk ha van fantázia, akkor általában a végeredménnyel sincs nagyon gond, de mindig lehetnek kivételek. Guy viszont az a forma, akinek sikerült összehoznia egy feltűnő, de még nem gagyi Civicet. Az egész a két hátsó sárvédő javításával kezdődött, majd az elsőket is lecserélték szellőzőkkel ellátott darabokra. Ezután megkapta a jellegzetes sárga színt. A Varis Carbon motorháztető mellett, Top One Motorsport koptató és küszöbök is felpattantak az autóra, hátul pedig V2 Seeker karbon szárny és Dimension diffúzor kapott helyet. A Kanjo stílus mellé furán hangzik az airride, de Angliában úgysem valószínű, hogy ezerrel fogják csapatni, úgyhogy megbocsátható. Az Airlift rendszer kapott egy V2 vezérlőt, a kerékjáratokba pedig Klutch SL1 felniket csavaroztak fel. A külsőt a Blackwater Graphics segítségével varázsolták olyanná, mintha egyenesen Japánból érkezett volna a vas. A beltérben is történt pár apró változtatás. Az ülések piros Recarok egy DC2 Integrából, és Domo fejpárna is található rajtuk. A kormány Momo Team 280, bekerült a K Tuned short shiftere is. 
IDE KATTINTVA további képeket találtok! 





 

 

Forrás: Fitted State