Amikor Dima autót akart venni, csak annyi volt az elképzelés, hogy Audi legyen. A vásárlás valahogy így zajlott le:

- Mondtad, hogy audit szeretnél, de van itt egy jó állapotú Saab.
- Egy Audit szeretnék!
- Figyu! Én ezt most hazaviszem, használod egy hétig, aztán ha nem tetszik megtartom magamnak.
- Legyen.

Dima Saab 900

Így ragadt Dimánál ez a 900-as. Aztán ahogy telt az idő, jöttek gondolatok, hogy csak kéne változtatni az autón. Először egy TA futómű került be a kocsi alá, ami eredetileg egy A Vectrához készült. Mivel a magasság nem felelt meg hősünknek, ezért a rugók kisebbekre és keményebbekre lettek cserélve, és a gátlók is keményebbek lettek.

Felszerelt egy 9-3-as lökhárítót egy koptatóval, plusz beszerelte az USA indexeket. 

Első körben ASA AR1 felnik forogtak a járatokban, de kellett valami jobb. Az osztókör miatt nem volt túl széles a kínálat. Végül sikerült szert tenni ezekre a háromküllős OZ Cygnus felnikre 8x17-es méretben. A gyári Saab felnik között is van elég sok 3 küllős verzió, ezért kellett valami, amitől különleges lesz.  3 részessé akarta alakítani. miután körbejárt pár helyet, rájött, hogy ezt bizony muszáj lesz magának megoldani, mert vagy nem vállalták, vagy sokáig kellett várni rá. A végeredmény nagyszerű lett.  9,5x17 205/40-es gumival elöl, míg hátul 10x17 215/40-es kaucsukokkal. 

 

Forrás: Madetoscrape