Szeretem a kicsit durvább építéseket. Számomra sokkal izgalmasabb egy szétszteroidozott külsővel és túlzó kiegészítőkkel teleaggatott autó (persze csak bizonyos határokon belül), mint a végletekig letisztult gyárias megjelenés. Ezzel nem azt mondom, hogy a clean, oem stílus rossz lenne, egyszerűen csak jobban tetszik, amikor bátrabban nyúlnak valamihez.

Itt van például ez a kombi. Craig két éve kezdte el módosítgatni a gépet, aztán elgurult a gyógyszer és nem volt megállás. Nem is tudom hol kezdjem. Nincs olyan része az autónak, illetve nincs olyan szög, ahonnan ne lenne izgalmas. Ott van például a legfeltűnőbb elem, a gigantikus szárny. Egy lépcsőshátú verzión már-már megszokott, de egy kombin még mindig kevesen tudják elfogadni. A karbon szárny tartókonzoljai a csomagtérajtóból nőnek ki és így magasodik a tető fölé. De nem ez az egyetlen elem, ami a könnyű anyagból készült. A Seibon géptető is szénszálas termék, illetve az Elite Performance lökhárítón található koptató is ebből készült. A szegecselt ívek azért kerültek fel, mert kombin eddig nem nagyon lehetett látni és Craig ki akart tűnni a tömegből, ráadásul az első lökössel együtt tökéletes lett az összkép. Ilyen vállas test alá rendes kerék is kell! A Cosmis S1 brutál konkáv felnik 9 és 10,5 szélesek és fekete-króm színűek. Hogy ne legyen túl nagy a hézag a kerékjáratokban, BC teljesen állítható coilover szett került az autó alá.

Arra a kérdésre, hogy miért pont a kombit választotta, egyszerű választ kapunk: "Mindenki sedant épít, kombiból alig látni módosított verziót" - logikus! Ráadásul Craig számára nem újdonság a japán autók világa. Korábban volt Supra és 300ZX is a háznál, de kellett egy nagyobb, amiben kényelmesen elférnek a kutyák is, de ugyanakkor lehet vele játszani is kicsit. 

Azt viszont mindenki tudja, hogy az autó építése közben jönnek az egyre vadabb gondolatok. Nos Craignél is bekövetkezett ez a dolog és elég komoly tervei vannak a jövőben. Hátsókerék hajtás,  egy V8 motor beépítése, amire esetleg ikerturbókat is feldobna, még szélesebb bódé stb. Akárhonnan is nézzük, ez nagyon nem az az irány, amit a típusnál megszoktunk, de ha ezek megvalósulnak, akkor bizony az egyik legizgalmasabb Subaru lesz Európában! Csak drukkolni tudok! 

További képekért kattintsatok IDE!



 

Forrás: SlammedUK