Emlékezzünk kicsit, melyik autó volt először hatással ránk? Nem az álomautókra gondoljunk, hanem mondjuk egy olyan verdára, amit megláttunk fiatalon az utcán és örökre nyomot hagyott bennünk. Tibinél a szomszéd srác Honda Civicje volt ez az autó. Suliból hazafelé mindig megbámulta és titkon vágyott arra, hogy lehessen egy ilyen kocsija. Aztán eljött az idő, hogy végre vehessen magának egy saját masinát. Egy dolog volt biztos, hogy japán lesz! Ahogy böngészte a Hahu-t, úgy futott bele ,a képeken látható Honda-ba, persze nem a képeken látható állapotban, és akkor ugrott be neki, hogy bizony régen akart  pont egy ilyet! Úgyhogy pénz felmarkol és futás megvenni a Civic-et! Ez 6 éve volt. Azóta rengeteg minden változott a '89-es háromajtóson. A legnagyobb meló a teljes lakatolás és fényezés volt. Azonban ha ezt jól csinálják meg, akkor hosszú időre le van tudva a gond vele. Közben beépítésre kerültek az elektromos ablakok és a szervo is. Ezt követően egyedi első toldat és hátsó szárny került a kocsira. A küszöbök a '98-as típusról érkeztek. Belül egyedi tetőkárpit, egy pár sportülés és sportkormány található. A futómű airride, plusz állítható lengőkarokat is kapott. A bódé Japan Racing JR6 felnikre ereszkedik le 8x15-ös méretben, elöl 25-ös hátul 15-ös ET-vel. Ezekre 165/50-es Nankang gumikat húztak. . Az eredetileg 1,5-ös központi injektoros non-vtec moci át lett alakítva hengerenkénti injektorossá, kapott egy Vtec hengerfejet és teljesen fel lett újítva. (új csapágyak, emelt kompressziós dugók stb.) Jelenleg 1500 km van benne, de eddig tökéletesen muzsikál. 50-es, nyitott saválló kipufogórendszer váltotta a gyárit. Itt tart a dolog most, aztán ki tudja mit hoz a jövő. Lehet új színt kap a gép, mert tervek vannak bőven. Tibi ezúton is szeretné megköszönni barátjának, Petinek a rengeteg segítséget!