Honda & Volkswagen (10 db kép)

 

Az autós oldalak tele vannak olyan képekkel, amin azokat a lányokat emelik az egekbe, akik autószereléstől olajos kézzel turkálnak a motortérben. Van, aki szerint ők a tökéletes nők, más pedig azt vallja, hogy egy nő mindig maradjon nő. Az viszont igazi ajándék az égiektől, amikor olyan hölgy kerül az utunkba, akinek hasonló az érdeklődési köre és szeret szép és igényes autóval közlekedni. Egy stance-mániákusnak pedig külön öröm, ha az a bizonyos hölgy rommá ültetve szereti használni a gépet.

Gábor ebben a szerencsés helyzetben van. A 819 Company tagja már ismerte látásból Orsit. Több találkozón összefutottak, majd onnan jött a klasszik sztori. Facebookon bejelöl, beszélget, találkozókon dumálás, péntek esti Lurdy, közös témák, semmi feszülés, a többi pedig történelem.

Orsi egy 92-es Honda Civic 1.5 VEi-vel gurulgat, amin korábban rózsaszín Keskinek voltak, de aztán Gábor mellett folyamatosan fejlődött a gép és mára bizony elég komoly kiállással rendelkezik. Az autó Backyard Special toldatot és szárnyat kapott, amit az autó színére fényeztek, csakúgy mint a Spoon tükröket. A Keskinek után Japan Racing JR11 lett felcsavarozva 8x16-os méretben, amit idén JNC 031 felnik váltottak elöl 8 hátul 9x16 és 165/45-ös gumikkal szerelve.  

A belseje jelenleg gyári, de a pincében már figyel a komplett fekete Si belső, amit Gábortól kapott karácsonyra. Igazából ez talán a legjobb része egy ilyen kapcsolatnak. Aminek az egyik fél örül, annak örül a másik is. Nincs mellényúlás ajándékok tekintetében. Ezek mellett a "szokásos" kiegészítők kerültek még az autóra. Lila kerékanya, gyorscsatis lökhárítótartó. A hátsó ablaktörlőt leszerelték és a helyét ledugózták. A futómű állítható TA gewinde JDM rugókkal. Az autó már így sem magas, de Orsi sokszor azon kattog, hogyan mehetne lejjebb a bódé, úgyhogy 2017-re biztosan történni fog valami változás a kocsi alatt. 

Gábor VW Polo-t hajt. A 97-es 1,4-es Dragon grün kisautó "kis" GTI belsejét kikapták és Zsivány Bőrben átalakította a Recaro-kat kockás huzattal és zöld varrással. Bukócső is került az autóba, ami a "biztonság" kedvéért csavaros verzió. Raid HP30 sportkormány gyorscsatival és "dildo" váltógomb került még az utastérbe. A többi rész gyári maradt. Kívül azért több dolog változott. 6n2 piros hátsó lámpák, 6n2 GTI koptató, elöl-hátul nagylökősök. Az első lökhárító ködlámpa feletti része le lett tisztítva és "B" típusú rendszám lett felcsavarozva.

Hátul a vonószemet levágták és a helyét feltöltötték. Szintén a clean érzés miatt a kipuffvéget is eltüntették. Jelenleg JOM gewinde van az autó alatt segédrugó nélkül, illetve két éve az airride is ott figyel a garázsban, csak épp se idő, se kedv nincs beszerelni. Ráadásul Gábor olyannyira élvezi a "static" módban közlekedést, hogy nehezére esik váltani lufira.

Az autó igazi ékszereken gurul. A klasszik OZ Turbo felnik elöl 8, hátul 9x15-ösek. Az ET 13 és 0. 165/45-ös Nanakng gumik feszülnek rajtuk. A Classic Performance Garage pedig BBS aranyra fújta a közepeket, amik a polír peremekkel tökéletesen mutatnak. 

Ebben az esetben még jobban látszik, hogy milyen jól elfér egymás mellett a VW meg a Honda. Ráadásul mindkét fél komoly autót hozott össze, így tulajdonképpen teljesen mindegy melyikkel mennek találkozóra.