Nem értek a Hondákhoz. Legalábbis nem mélyrehatóan. Sőt! Nem is vagyok nagy kedvelője a márkának, viszont nem lehet elvitatni a rengeteg pozitív tulajdonságát és alapnak is tökéletes választás. Sajnos itt is a tulajok rombolják le a kocsi hírnevét, de ez mindenhol megvan. Amióta elterjedt a "stance kultúra" azóta pedig egyre több földhöz vágott darabot is látni itthon. (Mindannyian tudjuk, hogy melyik hazai csapat büszkélkedhet koppig leeresztett példányokkal!) De a Honda-nak van egy másik oldala, az pedig a motorsportos életérzés. Egy jól megépített VTI-vel elég komoly meglepetéseket lehet okozni a lámpánál, vagy éppen egy turbószettel lehet terrorizálni péntek esténként a népet.

A képeken látható darab gazdája is inkább az erő mellett tette le a voksát, bár első ránézésre inkább "ricer"-nek neveznék páran és menne is a Tuner jóska csoportba. Azonban az óriási BYC Design hátsó szárny, vagy a küszöbök illetve a házilag készült koptató ne tévesszen meg senkit! Joe Purcell ugyanis nem keveset dolgozott a motortérben, hogy aztán végre ne csak az utcán kelljen gurulnia a kocsival, hanem a pályán is jól szerepeljen. A B20 blokk, többek között, B18C4 hengerfejet kapott, Skunk2 Ultra series szívósorral, Skunk2 Black Series 68 mm-es fojtószeleppel, AEM üzemanyagnyomás szabályozóval, RDX 410-es injektorokkal. Így jelenleg 180 lóerőt présel ki magából a motor, de Integra vezérműtengelyekkel 205 lóerő körüli érték is elérhető lesz, ami azért a könnyű bódéval párosítva elég jó élményautóvá teszi a gépet. Természetesen a futómű sem maradhatott gyári, így BC coilover szett került beszerelésre, állítható lengőkarokkal. Elöl 262-es, hátul pedig 242-es tárcsák lassítják a kocsit EBC Yellowstuff betétekkel és Comma 5.1 fékolajjal. A tengelyekre pedig, klasszikus Ronal Turbo felniket csavaroztak 7x15-ös méretben és 195/50-es Yokohama A048 gumikkal. A beltér is hozza versenyérzést. Megszabadították minden kárpittól, csak az OMP versenyülések maradtak az OMP kormánnyal, könnyített váltógombbal. A K-Tuned-tól érkezett a váltóút rövidítő és a versenyakkumulátor az utasülés mögé került. Lehet szeretni vagy utálni, de biztos kellemes élmény lehet menni vele egy pályanapon és mint látjuk nem volt szükség milliókra hozzá. 

Még több képért KATT IDE! 



 

Forrás: Fast Car