Magyar virtus: hazánkfia Angliában mutatja meg, mi a helyes irány.
Két motorcsere sem tántorította el Levit, hogy megépítse ezt az Audit. Ez a 99-es A4 B5 2014-ben került Levihez. 1,8t Quattro AJL motorkódos 180 lovas verzió. Olajellátás miatt lett hajtókarcsapágyas két motor is, de Levi adott még egy esélyt a vasnak.
Magyar virtus
A motor kapott Airtech intercoolert, HKS SSQV4 lefújószelepet, MRC hangolt leömlőt, 3"-os de-cat csövet, 440-es befecsiket, Apexi benzinnyomás szabályzót, TFSI gyújtást egy sportlégszűrőt és egy 50-es kipuff rendszert.
A gyári futómű helyére V-maxx extreme gewinde került. A felnik a Japan-racingtől érkeztek és JR10 típusúak. 9,5x18 215/35-ös Nankang NS2-vel szerelve.
A beltérhez nem nyúltak. (Még) Gyári comb-és deréktámaszos félbőr üléseket, S4 kormányt, turbónyomás illetve olajnyomásmérő órákat találunk bent. A csomiban egy elég korrekt installt találhatunk, ami 2 db Cerwin Vega VMAX3122 és egy MacAudio Fearless 2200D elemekből áll.
Tervek? Nos, azok vannak bőven. Új szín, RS4 B7 ülések és egy motorcsere is tervben van, de a felnik már biztos, hogy lecserélődnek. 11x19 és 9,5x19 méretűekre, és a futómű is levegős lesz. Az elképzelés egy AccuAir rendszer lenne. Mindenképp figyelni fogom az autót és beszámolok a változásokról.