Itthon nincs könnyű helyzetben az, aki úgy akar kitűnni a tömegből, hogy olyan autóból épít meghökkentőt, amit alapból sportkocsinak terveztek. Ilyenkor mindig jönnek az okos hozzászólások: "A lovak az istállóban maradtak", vagy: "Miért kellett tönkretenni?" Stb. Külföldön azért picit jobb a helyzet, persze az internetnek hála ott is vannak megmondók gazdagon.

Danny viszont nem foglalkozott a hater arcokkal. Fogta az RX-8at és olyan irányba vitte el, ami abszolút nem gyakori ennél a típusnál. A legfeltűnőbb elem, a lehetetlen kerékdőlés. A VIP Modular VX 910-es felnik tökéletesen illeszkednek az ívekhez. Pedig nem kispályás méretek kerültek a járatokba: elöl 10,5x18 ET-20 míg hátul 12x18 szintén -20 ET-vel. Ilyenkor jön a szokásos kérdés: "Ezzel hogy tud közlekedni?" Isten hozott mindenkit 2016-ban! Az autó alatt AirForce és Airlift elemekből összeállított levegős rendszer dolgozik. Ezekhez jönnek még az egyedi Oni Camber lengőkarok elöl hátul, aminek köszönhetően olyan a látvány, mintha kitört volna a kerék. 

Természetesen a kaszni sem maradt érintetlen. BN Sport küszöbök és első lökhárító került az autóra. Hátul Mazda Aero sárfogók dobják fel a látványt. Mint Blue JDM hátsó szárny is helyet kapott, majd az egészet behúzta fóliával a Vaderwerks. Mint látjuk, a lámpák is fóliázva lettek, ezért kerültek fel a led világítótestek előre. De nem csak itt változtak a fényforrások. Hátul Spyder márkájú ledes lámpákra cserélték a gyáriakat. 

A beltérben rengeteg apró érdekes részletet lehet találni, amit ide kattintva megnézhettek. Shinka créme bőrbe húztak mindent. A tetőkárpit és az oszlopok pedig szarvasbőrrel lettek borítva. A könyöklő gyémántvarrást kapott, illetve a kormány is szarvasbőrt kapott fekete varrással. A váltógomb a VIP stílust erősíti és a Garson DAD-tól érkezett Swarowski kövekkel díszítve. A Junction Produce pedig az elmaradhatatlan Tsuna kötelet szállította. 

Szóval valahogy így lehet elképzelni egy Oni Camber RX-8at VIP belsővel. 

 

Forrás: StanceNation