Mini Cooper (15 db kép)

 

Manapság nem annyira meglepő, ha Minibe Honda motort faragnak. (Legalábbis a szigetországban ez már rutinművelet.) Na de mi van akkor, ha az építés alatt elgurul a gyógyszer és egy igazi versenygépet faragnak a csöppségből? A Players Classics-on találta meg a választ a Speedhunters fotósa. 

Külön érdekesség, hogy az építő, nem egy műhelybe vitte el a kocsit, hanem otthon, a hátsó kertben "dobta" össze a projektet. A géptető alá egy Integrából érkezett a B18C kódjelű motor. (Amit hamarosan egy teljesen átépített B18 fog váltani.) Mivel elég szűkös a hely a motortérben, ezért Andy, muszáj volt egyedi megoldásokat alkalmazni. Ilyen például a hűtés. A hűtő és a ventillátorok hátul, egy karbon elem mögött, a csomagteret feláldozva lettek beépítve. A hűtést elősegítendő, az oldalablakokon, szellőzőnyílások kaptak helyet. A karbon egyébként több helyen is megtalálható az autón, mint például a szokatlan diffúzor is ebből az anyagból készült. Tudni kell, hogy az autó megjelenése olyan, mintha egyenesen a pályáról érkezett volna, azonban teljesen street legal az egész, úgyhogy még bevásárolni is elszaladhatunk két időmérő között. 

A belteret teljesen becsövezték, és csak két Cobra versenyülést és Willans öveket találunk. Az ajtópanelek és a komplett műszerfal karbonból készült, megszabadítva még egy kis súlytól, az amúgy sem nehézsúlyú gépet. A műszerfalon csak a legfontosabb információkat és a biztonsági kapcsolókat találjuk. 

A Players Classics-ra 10x7-es központi csavaros MB Racing felniken volt látható az autó, amire Hoosier slick gumikat húztak. 

A 165 lovas kis lélekvesztő jelenleg 14.1 alatt tudja le a 400 M-t, és főleg emiatt épül egy versenymotor a garázsban. Andy ugyanis 13 alá szeretne menni a Minivel.

Forrás: Speedhunters