Miközben az internet tele van agyonültetett Hondakkal, amik elvesztették azt a funkciójukat, amire eredetileg teremtették őket, addig van néhány "beteg állat", akik nem elégednek meg annyival, hogy elpattogjanak A-ból B-be. Félreértés ne essék! Nagy rajongója vagyok a rommá ültetett, agyig döntött kerekű verdáknak, de amikor meglátok valamit, amit már ránézésre szétvet az erő, attól mindig beindul a kattogás, mennyire jó lenne egy igazi veretős verda. Azonban egy igazán erős és biztonságos vas megépítése sokkal többe kerül, mint egy stanceparipa összerakása. A képeken látható Civic tulaja nagyon komolyan vette a projektet, amihez 10 évet áldozott fel az életèből. (Szóval srácok! Amikor valaki egy szezon alatt akarja megváltani a világot, gondolkodjon el azon, hogy valóban elég-e ennyi idő egy kiforrott verda megépítésehez!) A 2007-ben vásárolt autón, az első 3 évben, csak a szokásos mutatványokat végezték el. Aztán elgurult a gyógyszer. A külső elég agresszív lett. 99-es front átépítés, Mugen toldat, Top1 koptató, küszöbtoldatok és hátsó diffúzor, illetve karbon "kések"- légterelők. Nem csak ezek a cuccok készültek a nemes anyagból, hanem a Seibon sárvédők, motorháztető, küszöbök és az ajtók is! Hátul még egy Type-R toldat és hátsó szárny is helyet kapott, szintén karbonból. A szénszálas termékek sorát Spoon visszapillantók és egy díszrács zárja. A maradék felületek pedig Maroon Red fényezést kaptak. A beltérben a legfeltűnőbb változás az RHD átépítés, amitől még inkább JDM építéssé válik a gép. Civic Type-R elemeket találunk mindenhol. (Ajtókárpitok, hátsó kárpitok, szőnyegek, hátsó ülés, műszerfal.) Bekerültek a DC5 Recaro ülések Takat övekkel, egyedi 6 pontos bukócső, Momo 280-as kormány, LTB gyorszáras aggyal és Skunk2 váltógomb. Ezek mellett szinte minden műanyag burkolat karbonból lett legyártva. A futómű kapott egy Skunk2 Pro C állítható szettet, Type-R stabrudat, Function 7 alsó lengőkarokat, merevítőket és "camber kit-et". A kerékjáratokban 8x16-os AG Wheels felnik figyelnek, 215/40-es Kumho gumikkal, ARP tőcsavarokkal és Titek kerékanyákkal. A felnik mögött Type-R féknyergek és tárcsák dolgoznak Hawk betétekkel ès fém fékcsövekkel. Ez eddig szép és jó, de mi van a motorral? Nos, a K24A2 kapott egy turbót és minden létező alkatrészt kicseréltek benne, amit lehetetlen rendesen leírni. Az eredmény? 874 lóerő és 924 Nm nyomaték!







Forrás: SuperStreetOnline