Ahogy Magnus Walker mondta a London Real videójában: " A 911 ikonikus formája örök. Ha megnézzük bármelyik generációt, mindig az eredeti köszön vissza, csak a méretek változnak." Egy ilyen formát mindenki megismer és az említett videóban is mondják, amikor azt mondják egy gyereknek, hogy rajzoljon sportautót, automatikusan a Porsche formáját kezdi papírra vetni. Véleményem szerint ettől is különlegesek ezek a modellek. A mostani generáció már annyira Nakai lázban ég, hogy jóformán az eredeti változatok nem is hozzák lázba őket. Félreértés ne essék, az RWB termékek fantasztikusak még mindig, annak ellenére, hogy "tömegcuccá" váltak az évek alatt, de erről oldalakon át lehetne vitatkozni. Szerencsére vannak olyan tulajok, akik nem kérnek időpontot a mestertől és inkább a gyári vonalakat erősítik, mintsem szétvágják ezt a csodálatos formát. A StanceWorks pedig mindig rátalál ezekre az autókra. A képeken látható 993 külsején nincsenek túl nagy változtatások. Az eredeti európai Turbo front és az RS szárny pont elegendő a tökéletes megjelenéshez. A kerekek nem filigrán darabok, mégsem volt szükség widebody cuccokra, hogy elférjenek. A Fifteen52 Outlaw 003 görgők egyedileg ehhez a kocsihoz lettek gyártva, elöl 9, hátul 11x18 méretben. A rejtett csavaros, többrészes felnik közepe egy kicsit a 917 gyári kerekének a hangulatát hozza vissza. Az OEM hangulat a beltérben is folytatódik. Gyári, fekete RS szőnyegek, és alcantara-val behúzott elemek, mint például a középkonzol, a kézifékkar  és a Momo Prototipo kormány. De bekerültek sportos kiegészítők is. Ilyen a Rennline RS ajtókárpitok, pedálok és lábtámasz. A Recaro Pole Position ülések pedig a legjobb választás egy ilyen autóhoz. Ezeken felül még DAS bukócső, karbon borítások és eredeti Blaupunkt rádió is helyet kapott az autóban. Természetesen a motor és a futómű sem maradt érintetlen. A 3,6 literes erőforrás kapott egy karbon szívósort, Fabspeed leömlőket és kipufogórendszert és Promotive programozást. A futómű H&R RSS Club Sport állítható szettet kapott és Elephant Racing, Rennline, Rothsport alkatrészekkel lett gazdagabb a jobb irányíthatóság érdekében. A megfelelő lassulásról, teljesen felújított 993 Turbo,  Brembo fékek gondoskodnak. 

Egyszerűen fantasztikusan lettek összeválogatva az alkatrészek az autóhoz! Simán megállja a helyét egy kiállításon/találkozón, de gond nélkül veszi az akadályt, ha a szerpentinen akar a sofőr kanyarogni kicsit. 

Még több képért KATT IDE!



 

Forrás: Stanceworks