Rusty óta tudjuk, hogy a leharcolt külső menő tud lenni. Megjelenésekor a csapból is a vágott tetős E28 folyt. Sőt! A mai napig lehet belefutni a legendás cápa képeibe. Aztán leégett a műhely és sokáig csend volt a Stanceworks háza táján, mígnem Rusty feltámadt! A sztorit mindenki ismeri már, és az új külső eléggé megosztja a rajongókat, de nem is ez a lényeg most! Cikkünk alanya ugyanis még öregebb és még vagányabb! 
A múlt héten tartott Powerfanatics talin rengeteg autó volt. Voltak gyári kocsik, enyhén módosított, pár showcar és volt EZ! Lehetetlen volt kikerülni. Nem azért, mert Daniék a sarkon parkoltak vele, hanem azért, mert ahogy az ember bolyongott a sorok között és elnyújtott egy ásítást a sokadik E36 mellett, akkor arra lett figyelmes, hogy nem túl messze dübörög a Suicideboys valamelyik száma. Aztán megtaláltam a forrást. Néhány baseball sapkás srác állta  körül a "Führert" és buliztak már délben teljes erőből. Nem lehet leírni a látványt. Old school verdák és a mai divatnak megfelelő atomlaza arcok. Nem csak rám volt hatással ez a kép. Nagyon sokan megálltak és csak bámulták őket. Aztán bepattantak a kocsiba és elkezdtek kőrözni a kemping területén. Az 1970-es E3 2800 egy percet sem tagadhat le korából! Azt hiszem ezt nevezhetjük fellelt állapotnak. Nyilván lesz olyan ,aki nem fogja értékelni az elpusztult kasznit, de ez így gyönyörű! (Oké, elfogult vagyok. Elnézést!) Nem akar többnek látszani, mint ami valójában. Büszkén hirdeti: "Igen basszus! Öregebb vagyok mint anyád és mégis jobban nézek ki és még mindig elfüstölöm a hátsó gumit ha úgy tartja kedvem!" 
Régóta fent volt a hahu-n, de talán pont az állapota miatt nem repült rá senki. Dani azonban meglátta benne a fantáziát és hazavitte a kocsit. Hiánytalan külső és belső. Ezek az előnyök. Egy új akksi, olajcsere, szűrők cseréje illetve új gyertyák beszerelése után, egyből pöccre indult a gép! Ezután már csak meg kellett tenni, amit a haza megkívánt és földhöz kellett vágni a vasat. Dani nem szereti az airride-ot. Ő amolyan old school forma. Úgyhogy retro módon le is ültette a kocsit. Hogy ez mit jelent? A fantáziátokra bízom. A lényeg az, hogy a Führer rendesen leereszkedett és fixen ebben a magasságban mozog. Már csak a felni hiányzott, ami aztán egy szett Rial képében meg is érkezett a vezérgép alá. A görgők elöl 9x17 et 13 méretekkel és 205/45-ös gumikkal rendelkeznek, hátul pedig 10,5x17 et20 és 225/45-ös kaucsukok figyelnek. Ennyi elég is volt, hogy a zsűri a Ghetto díjat az autónak ítélje. Számomra még mindig Best of Powerfanatics, de ez csak az én véleményem. Zseniális, meghökkentő, über alles! Ez az igazi polgárpukkasztás srácok, ja meg Gabcsi, ahogy éjszaka "kicsit" csapzottan ennyit tud mondani: "Csak a Japán!" hahota
 
Miim Photo oldalán találtok még pár képet a kocsiról! Érdemes meglesni!