Ismét itt egy példa, hogy nem feltétlenül kell megbolygatni túlzottan egy autót ahhoz, hogy feltűnő legyen. Gergő Clio-ja nem csak szép, de elég fürge is, hiszen gyárilag egy 2 literes 197 lovas motor mozgatja a kasznit.

Ha már kaszni. A gyári vonalak megmaradtak, viszont egy R27-es RS Clio-ról érkezett a koptató és a hátsó szárny. Az egész autót behúzták matt sárga fóliával, csak a kerekek színe töri meg a "sárgaságot". A gyári Maserati felniket HKS lilára fújták, ami nagyon jól áll a domináns méreteknek: elől 8x18 col 205/35-tel, hátul pedig 9,5x18 215/35-ös gumikkal. Az ültetést KW Variante 1 állítható futóművel sikerült megoldani, amit annyiban módosítottak, hogy a hátsó gátlók rövidítve illetve keményítve lettek és kis rugók kerültek beszerelésre. A belteret két darab Recaro Sportster CS ülés dobja fel. 

Gergő 2013 óta építgeti a kis méregzsákot, de az ötletek sosem fogynak el. Jövőre vagy másik felni lesz az autó alatt, vagy egy teljesen új projekt kezdődik. Ez még messze van, hiszen a szezon még csak most kezdődött el és biztos vagyok benne, hogy fogunk még idén hallani az autóról!

Fotók:

  • Mosoni Péter
  • Dalos Production
  • Mario Kareta