EVO vagy STI.... Ez egy olyan kérdés, amire nincs egyértelmű válasz. Aki szereti a nyers versenysportos érzést, annak a Mitsubishi, aki pedig a boxer hangjától nem tud elszakadni, annak egyértelműen a Subaru jön be. Mindkét típusnak nagy rajongótábora van, úgyhogy néha jobb ha magunk döntjük el, hogy melyikre van igazán szükség. Sonny eredetileg Impreza-t akart, de amikor véletlenül kikacsintott a Lancer felé, többé nem tudott szabadulni a gondolattól és vett is magának egyet. Ne szépítsük a dolgot. Az autó egy romhalmaz volt, de nagyon olcsó, így az autóbolond Sonny egyből meglátta benne a lehetőséget és megvásárolta a kocsit. Először a B-Spec Tuning kezei közé került a gép, ahol a 2 literes 4G63 motorból 2.3-as lett, kapott egy egyedi AMS turbószettet, Precision 62/62 turbóval és 40 mm-es Tial wastegate-tel. Bekerültek a CP dugók az Eagle hajtókarok, ARP csavarok, új elektronika, HKS vezérműtengelyek és még rengeteg más apróság, majd ez a padon, pontosan 595 lóerőt jelentett, 93-as üzemanyaggal. Ami azt jelenti, hogy jobb minőségű naftával, ennél jobb eredményeket is el lehet érni a kocsival! 
A teljesítmény mellett az úton maradás is fontos, ezért Tanabe Pro teljesen állítható versenyfutóművet kapott az autó, Cusco toronymerevítőt, nagyobb Brembo fékeket, a tengelyek végeire pedig 9,5x18-as Rays/Volk TE37 felnik kerültek 275/35-ös gumikkal. Tapadás, erő megvan, jöhet a külső! Chargespeed első sárvédők kerültek az EVO-ra, amik 20 mm-el szélesebbek a gyárinál. Az eredeti japán hátsó lökösre  Voltex karbon diffúzor és Voltex karbon hővédő került. A küszöbtoldatok is karbonból készültek és Rexpeed gyártmányúak. Szintén Rexpeed termék a tetőszárny. A VIS-től érkezett a karbon géptető. Az első lökhárító Voltex Cyber, amire karbon koptató és légterelők kerültek. Ezen felül a widebody szett is ettől a cégtől érkezett, majd az  egészet egy méretes hátsó szárny koronázza meg, ami úgyszintén Voltex gyártmány. A Black Magic Pearl matt fényezés pedig kellően agresszívvá varázsolja a vasat. A beltérben komplett Recaro bőrbelsőt találunk, 4 pontos Takata övekkel és Sparco merevítővel. A Personal kormányt Bells Racing gyorszáras kormányaggyal lehet lekapni. A kormányoszlopra felkerült egy Rexpeed konzol, amibe kiegészítő műszereke kerültek, ezen kívül EVO MR karbon betétek, Defi head up display és egyéb apróságok dobják fel a hangulatot csapatás közben. 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok. 





 

 

Forrás: Fast Car