Wörthersee: VR6, R32 jellegzetes hangja, illetve turbósok durrognak mindenfelé. Mivel már a rendezvény túllépett egy ponton, felbukkannak sorhatos csodák vagy V8-as motorral szerelt csillagos rombolók is. Sokszínű lett a rendezvény és nem véletlenül nevezik a világ legnagyobb autós találkozójának. Igazán kitűnni, csak nagyon durva építéssel lehet, vagy olyan autóval, ami nem túlzottan megszokott még. Christian Fordja inkább az utóbbi kategóriát képviseli. A gyár tervezői elég jól belehúztak és egyre több fiatal választja a márkát. Ráadásul a sportosabb verziók is szépen fogynak. Jelen esetben ez egy Focus ST, ami alá bepattintottak egy futóművet, és új felniket. Szóval hiába figyel Ford logo az autó orrán, simán elfér a konszern vasak között és megjelenésével fel is hívja magára a figyelmet az Mk3. A bódé tulajdonképpen teljesen gyári. Az ST kellően agresszív, de még az emészthető kategóriát képviseli. A széles sárvédőívek mögé simán elférnek a Carline felnik. A CM6-ok elöl 9,5 hátul pedig 9,75 szélesek, az átmérőjük pedig 18". Ezekre a felnikre engedi a bódét az Airlift Performance levegős futóműve. A vicc az egészben az, hogy a legalacsonyabb állásban is lehet menni az autóval anélkül, hogy bármilyen gondot okozna. Csupán a fekvőrendőrök miatt kell felemelni. Mivel a motorban vannak még tartalékok, ezért egy K&N légszűrő, Borla versenykipufogó felszerelése, és egy kis programozás után 300 lóerőt sikerült kipréselni a kocsiból. Ez  már bőven elegendő, hogy tempósabban is lehessen közlekedni. Ahogy Hancock mondaná: "Szép munka!" 





 

 

Forrás: Airlift Performance