Aaron hosszú évekig gyűjtött, hogy megvehesse álmai autóját, egy Mitsubishi Lancer EVO IX-et. Elég erős váltás volt a Corsa után, ami szintén nem gyári formában volt használva. Az EVO-ban az a jó, hogy bármit ki lehet hozni belőle. Lehet utcai veretős gép, vagy akár pályanapokon használható szörnyeteg, "stance"-be lehet vágni és kiállítási darabbá is válhat. Ezekhez a típusokhoz ugyanis végtelen a kiegészítők listája. Aaron viszont nem akart túlzásokba esni. Ez a japán MR verzió már alapból különleges, hiszen olyan a felszereltsége, ami  az angol verziókban nem található meg. Elektromos napfénytető, zongoralakk fekete betétek a műszerfalon, és néhány króm elem beltérben. A kormány is a Recaro ülésekhez passzoló, piros cérnával volt varrva. Azonban az igazi változtatásokat a motorháztető alatt kell keresni. Mivel Aaron versenygépek szerelésével foglalkozik, így nem meglepő, hogy ott élte ki magát. A JM Fabrications leömlő Zircotec kerámia bevonatot kapott, hogy minél kevesebb hő termelődjön a motortérben. Az AMS F1-l szívósor is hasonló bevonatot kapott. Nagyobb intercooler, befecskendezők és újraprogramozott ECU segítségével sikerült elérni a 405 lóerős teljesítményt. A külső karbon koptatókkal, diffúzorral és Work felnikkel lett teljes. Nem is kell több a boldogsághoz! 





 

 

Forrás: Fast Car