A Volvo C30 tökéletes választás a fiatalok számára. (Már aki megengedheti magának ugye.) A rengeteg Volkswagen mellett üde színfoltja lehet a találkozóknak egy ízlésesen megcsinált C30. Jordan nem rajongott a márkáért, de még csak nem is érzett késztetést az iránt, hogy egy módosított példánnyal szerepeljen mindenhol. Aztán máshogy alakult a dolog...... Miután megszerezte a jogsit, édesanyja C30-asával közlekedett. Hamarosan már azon kapta magát, hogy az épített verziókat nézegeti és megakadt a szeme "Distorto" fekete háromajtósán. Az a fekete gép Airlift Performance levegős rendszerrel, Work felnikkel és komplett R csomaggal volt felszerelve. Jordan innentől tudta, hogy az ő autója is valahogy így fog kinézni. Jordan a 2014-es Titanic Dubs talin ismerte meg az ArezAir alapítóit, és ugyan még anyu kocsijával volt kint, de már akkor elmesélte terveit Matt-nek (ő az egyik tulaja az ArezAir-nek) aki csak annyit mondott: "Szólj rám, ha megvan a kocsi!" 
2014 decemberében sikerült is megvenni az R felszereltségű C30-at, majd lehetett újra gyűjteni kis pénzt a levegős futóműre. Miután szólt Mattnek, hogy megvan a kocsi, fel is gyorsultak a dolgok! Beépítették az Airlift Performance V2 szettet. Mivel Matt éppen akkoriban kötött szerződést egy felnis céggel, így egyértelmű volt, hogy Jordan autója alá is valami különleges szettet szerelnek majd. Jordan kinézte magának a WCI LP1 szettjét, amit Matt el is intézett számára, 18-as méretben, lépcsős peremekkel és  16-os középpel. A polír peremes és szálcsiszolt közepű felnik, elöl 9, hátul pedig 10" szélesek és 2, illetve 2,5"-os peremekkel vannak szerelve. Mondani sem kell, hogy ezek a méretek főleg hátul okoztak némi problémát, ezért egy kis futóműállítás és némi karosszéria munkát követően sikerült elérni a megálmodott fitmentet. Az autó a Raceism xPosed találkozón debütált, ahol még fehér színű volt. Jordan itt már tudta, hogy be KELL fejezni a projektet és még rá kell locsolni egy kisebb vagyont, hogy tökéletesen elégedett legyen. Az első lépés a Yellow Speed állítható lengőkarok beszerzése volt, majd ezt követte a Corbeau RRS Elite ülések vásárlása. Az ülések Nardo szürke színűek voltak ,és miután emberünk belepróbálta az autóba, azonnal tudta, hogy az egész autónak ilyen színűnek kell lennie! A fényezés mellett a levegős rendszert is átdolgozták, és immáron két tartállyal és hardline csövezéssel szerelték össze, ami az ülések mögött kapott helyet, krómozott és réz csövekkel, varratmentes tartályokkal, amik az autó színét kapták természetesen. A rövid határidő ellenére, (Az autónak el kellett készülni a Dubshed-re!), tökéletes munkát végeztek a srácok és a Dubshed-en folyamatosan körbeállták a látogatók a Volvo-t! 
Első projektnek tökéletes választás és igényes munka! Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Raceism