Mit tehet az az ember, aki szeretne egy nem hétköznapi megjelenésű autót, ami azért nem vérszegény, ne legyen túl kicsi, kényelmesen eljuttassa az embert mindenhova és legyen bukólámpás! Nos, egy ilyen kívánságlista után eléggé leszűkül a kör, ráadásul a Ferrari-k alapból kiesnek az áruk miatt. Így került képbe ez a Toyota Supra Mk3.

A következő lépcső a jó állapot, a bal kormány és a targa tető volt, de Nikitanak szerencséje volt, mert pont egy ilyen modellt talált magának. Mindenképp egyedivé akarta tenni, de első körben a motorra koncentrált és a 7M-GTE szívet olyannyira jól rendbe tette, hogy a mi napig hibátlanul működik. Ezután beszerezte a műanyag kiegészítőket (küszöbök, toldatok, lökhárítók) és az egészet lefújták a Ferrari Rosso Corsa színére.

Ehhez az árnyalathoz remekül passzol a krémszínű beltér, ahol mindent olasz Nappa bőr borít, gyémánt varrással, és a műanyag elemeket is erre a színre fújták le, tökéletes minőségben. Aztán bekerült a Tein futómű, de mivel Nikita sokat utazik, szüksége volt egy kényelmesebb megoldásra. Így került a képbe a levegős futómű. Úgyhogy a Tein cuccokra építkezve, Airlift Performance vezérlővel kiegészített levegős rendszert telepítettek az autó alá.

Ami viszont a legnagyobb csoda az egész építésben, az pedig a megaritka 10x18-as Autostrada Modena felnik beszerzése, amik ráadásul úgy cuppantak a kocsi alá, mintha mindig is ott lett volna a helyük! Oké, hogy soha nem lesz Ferrari, de a minőség és a megjelenés simán tud annyit, legalábbis azok számára, akik rajonganak az autókért. A tulaj ugyan bűvész, de sajnos az építéshez nem trükkökre volt szükség, hanem rengeteg időre, pénzre és kitartásra. Amint látjuk, mindhárom megvolt és az eredmény magáért beszél. IDE KATTINTVA pedig még több képet találtok az autóról, többek között a beltérről is! 



 

Forrás: True Fitment