A SpeedKore Performance Group klasszikus izomautók átépítésével szerezte hírnevét. A képeken látható 70-es Cuda, a társtulajdonos, Jim Kacmarcik autója, ami a 2016-os SEMA Show-n debütált. A célok között a vezethetőség, és az időtlen dizájn szerepelt. Éppen ezért egy ekkora projektnél szóba sem jöhetnek félmegoldások! A kaszni sokkal frissebb megjelenést kapott a letisztított külsővel és az újratervezett géptetővel. Modern megoldásokat is használtak, így most az A oszloptól előre, szinte minden karbonból lett legyártva. A lökhárító, a sárvédők, a motorháztető de még a homlokfal is. Így a súly körülbelül 1500 kg lett. Az egészet Lakeshore Blue fantázianevű kékbe bújtatták, de a géptető és a sárvédők teteje érintetlen maradt, hogy a jellegzetes minta mindenkinek feltűnjön. 

A beltérben még nagyobb munka történt. Az egészet kipakolták üresre, majd 3D tervezést követően kezdték újra építeni az egészet. Így került be teljesen egyedi műszerfal, amibe alumíniumházas műszerek kerültek. A hátsó üléseket száműzték és helyükre két darab tárolódoboz került, természetesen tökéletes minőségben beépítve! Az első ülések magas háttámlás Recaro-k, amiket teljesen lecsupaszítottak, mielőtt elküldték a Gabe Customs Street Rod Interiors-hoz San Bernardino-ba. Ott pedig az üléseket, az ajtókárpitokat és a műszerfalat is fekete bőrrel húzták be. A karbon felületeket viszont itt is szabadon hagyták és egyedi készítésű kapaszkodók/kilincsek kerültek beszerelésre aluból.

A 6,4 literes motor is változott valamennyire. A blokk maradt gyári, csakúgy mint hengerfej és a hajtókarok. Az egyenlő hosszúságú leömlők és egyedi kipufogórendszer a SpeedKore műhelyében készült. A motor tetején egy Whipple 2,9L kompresszort és karbon szelepfedeleket találunk.  A teljesítmény 720 lóerő, amit egész jól lehet kezelni utcai körülmények között. Az egyedi tűzfal és keretek mind egyedileg tervezett darabok és ezek is karbonból lettek legyártva. Az autó alá HRE S101 felnik kerültek, elöl 10x19 245/35-ös gumikkal, míg hátul 12x20(!) 345/30-as kaucsukokkal. 

Így sikerült a műhelynek egy klasszikus izomautót még vonzóbbá tenni, modern alkatrészek felhasználásával. 

Még több képért KATTINTSATOK IDE! 




 

Forrás: hotrod.com