Krisztián is élt a lehetőséggel és küldött emailt a [email protected]-ra néhány képpel. Autója ízlésesre sikerült, de lássuk miket módosított rajta a tulaj! 

"Sziasztok! Krisztián vagyok és szeretném nektek bemutatni az én 2008-as BMW e93 330i cabriom történetét. 2 éve került a tulajdonomba első gazdától vásárolva 132.000km-el,végig vezetett szervizkönyvvel, az akkor még korántsem extravagáns autó a sokak által kedvelt N53B30-as 272 Le közvetlen üzemanyag befecskendezéses szívómotorral. Nagyon jól felszerelt autó, a navitól a PDC-n át az M-s F1 kormányváltós multikormánytól kezdve a távolságtartó tempomatig és elektromos vonóhorogig van benne minden. Szóval az "alap" is egész jó volt. Az előző tulajdonos egy igazi BMW fanatikus.11 éve csak BMW-k voltak a tulajdonában és 5 éve a felesége is csak BMW-vel jár. Ő kezdte el az autó alakítgatását. Kapott egy komplett M-paket-et, egy BMW M Performance Styling 313, 19-es kétszéles felnit, valamint egy gyári BMW Performance sportkipufogó dobot. Én már így vettem magamhoz 2015. június 19-én. Teljesen megragadott már első látásra, de miután kipróbáltam, megbizonyosodtam, hogy kell! Ahogy hazaértem vele máris kezdett kialakulni a fejemben, hogyan is fog az autó a jövőben a kezem alatt fokozatosan átalakulni. Első módosításként kapott egy Performance karbon hátsószárnyat, egy pár füstös fekete indexet, majd egy komplett belső világítás Led csomagot. Utána következett a nagyszerviz, itt váltóolaj, váltószűrő, motorolaj, szűrők, feszítőgőrgők és szíjjak jöttek. Kapott egy Eibach Pro kit ültetést ami 25-35mm tud. Így komfortosabb lett a 19-es kerék is. Elkezdtem gondolkodni, milyen mértékben legyen hozzányúlva, mennyi a még ízléses határ és mi az  ami esetleg már sok. Úgy döntöttem,a BMW által kínált Performance palettát veszem alapul, hozzátéve az én egyéni belképzeléseimet. Így szépen lassan, apránként a következő alkatrészek lettek utólagosan beszerelve: Performance lábtartó, Performance pedálok, Performance alcantara sebváltó, Performance alcantara váltószoknya, Performance alcantara kormány, Performance alcantara kézifékszoknya, Performance kézifékkar, Performance diffúzor, Performance vesék, Lci hátsó lámpák, Lci lámpakapcsoló ,Performance karbon tükrök, Lci pohártartók, Performance toronymerevítő, Performance karbonházas légszűrőrendszer. Miután összeállt az alapkoncepció, elkezdtem kutakodni a neten, mit lehetne még kihozni belőle, hol van az a kis "plusz" amit még bele kéne tenni. Hosszas keresgélés, német és amerikai fórumokon meg is hozta az eredményt, kapott az összes belső elem egy gyári minőségű alcantara szövetet, egy németországi srác jóvoltából. Hibátlan és gyors munkát végzett, így 4 nap múlva már vissza is kerültek az elemek, és a Performance alu plakett. Következő formabontó elem az első toldat, a gyári Kerscher Carbon Lippe, ami igencsak morcos külsőt adott az autónak. Utána jött egy amerikai ihlet,a dekorelemek közé csúsztatható díszcsík, piros színben, ami remekül passzol a korall vörös bőrhöz. Kapott egy műbizonylatos sötétítést is, Skyfol fóliából, nem túl sötét árnyalatban. Itt már biztos voltam, olyan autót fogok építeni, ami teljes mértékben egyedi, amiből csakis ez az egy lesz. Ekkor jött egy ötlet,hogy legyen a lámpa lesötétítve, de ne kívülről, hanem belülről! Szerencsére a Bcf.hu semmi akadályt nem talált benne hogy szétszedje a lámpát, és ha már ott jártak egy opál búrás SMD Led karikát is beszereltek. A precizitás és a tökéletes munka itt is jelen volt. Az egész 1 nap alatt elkészült. Ezután egy másik vágyam is megvalósításra került, egy gyári Limited Edition Start-gomb került beszerelésre, ami előtte a kormány sárga jelölésével megegyező színűre lett festve. Ezt követte a műszerfal egység jégfehér Plcc22 es Smd Led átszerelése piros M-es mutatókkal. Az autó stílusához illő M-es 3 színű cérnával varrott antracit szőnyegszett került beszerzésre, a beltér még egységesebbé tételeként. Már ekkor sokan kész autóként tekintettek rá,de nekem még nem volt elég. Tudtam még kell egy kicsi, amitől majd más lesz mint a többi. A CCC navigáció idő előtti összeomlását megelőzve egy F szériás BMW-ből egy komplett NBT multimédia rendszer is beszerelésre került, ami minden téren lekörözi az elég elavult CCC vagy CIC rendszereket. Ekkor lettem figyelmes a BMW M4 körökben egyre elterjedő karbon küszöbspoiler toldatra. Hosszas keresés után rá is találtam egy lengyel cégre, akik gyártottak e92-93 típushoz valót, így gyorsan le is csaptam rá. Ekkor jött az autó legdrágább kiegészítője,a  Brembo által gyártott BMW Performance 6 dugattyús fékrendszer. Iszonyatosan nagyot mutat a phoenixgelb sárga nyereg, amellett hogy komoly fékhatást kaptunk. Még a németországi 170-200km/h-s fékezések mellett is tökéletes. Végül és nem utolsó sorban az autó színe lett megváltoztatva. Régi vágyam volt, hogy meglépjem, egy új külsőt adva ezzel az autónak. A választás az Oracal 970G Premium  típus Narce gyöngyházfehér fóliára esett. A munka 18 mm2 fóliát és 8 napot valamint 50 munkaórát vett igénybe, a falcokon át az ajtókig minden bevonásra került. Legvégül felkerültek a BMW Performance oldalcsíkok, amik még egyedibbé tették az autót. Ezt követően egy komplett bőrtisztítás-felújításon esett át a beltér, hogy a 8 évnyi dohányos és kutyás gazda után végre eredeti állapotában és színében legyen a bőr. Mindezek idén április 21-re lettek készen, 1 nappal a Carstyling által szervezett és zsűrizett 5. Pécsi Autó és Motor Show előtt. Előzetes regisztráció után meg is érkeztem a versenyre ahová beválogatták az autót a VIP részre, majd egész napos várakozás és idegeskedés után elhoztuk a Top Car of The Show díjat életem első versenyén, amit maga Szőke László adott át! Ezt követően május 13-án, a II. Velencei Márkafüggetlen Autós Találkozón megnyertem a Legszebb Cabrió díjat. Nem volt megállás, és május 20-án Agárdon a II. Bmw West Hungary 2K17 Nagytalálkozón ismét elhoztam a Legszebb Cabrio díjat. Ezek után már csak az autó jelenlegi állapotát kell megőrizni, a megfelelő szervizelések mellett, mivel az autó mindennapi használatban van, évi 10-14.000 km futást tud le. Szerettem volna egy minden mértékben egyedi autót építeni, olyat,ami engem tükröz és ami akár Európai szinten is megállná a helyét! Köszönöm a rengeteg segítséget és a biztatást mindenkinek aki kicsit is hozzájárult mindehhez! Idén az autó a 13. BMW Fest Soltvadkert Találkozón megtekinthető lesz június 14-18-ig oszlopos tagként az R.C.S Racing Club Soltvadkert standján." 

Köszönjük szépen a részletes leírást! Gratulálunk az autóhoz! 

Ne feledjétek! Csak egy emailt kell küldeni ha szerepelni szeretnétek az oldalon a [email protected] címre!